𝐌

250 13 1
                                    

   "WHAT?!!" jerit Xion dan Taehyung dengan begitu kuat.

   "Weyh pekak lah aku nanti. Kalau aku pekak sapa nak tanggung." marah Lucas.

    "Apa-apa je lah." kata Taehyung tak mahu melayan kerenah Lucas.

      "Tapi Ryujin tau ke yang Jaeyoung tu abang Seunghwa?" tanya Xion.

     Lucas menggeleng." Tak dia tak tahu. And dia ada cakap yang dia jumpa Jaeyoung dengan satu perempuan tu nama dia Park Hyena and Jaeyoung yang suruh Ryujin carikan kerja untuk Hyena pastu Ryujin yang suggest Hyena untuk jadi PA Taehyung." balas Lucas kepenatan.

    Taehyung memandang Lucas dengan mata yang berkebil-kebil. "Maksud kau?"

     "Maksud aku, PA kau tu kawan Jaeyoung. And aku syak yang Hyena tu sebernanya Irene." balas Lucas lagi.

     "Irene tu jadi Hyena? Aku tak  percaya. Perangai Irene tak sama dengan perangai Hyena." bantah Taehyung.

      "Ok sabar. Kita boleh bawak bincang. Aku akan try cari yang Irene tu Hyena ke tak." balas Xion.

      "Okay. Aku akan tunggu maklumat tu dari kau." balas Taehyung.

     "Okay. Aku nak kena gerak dulu. Kalau ada apa-apa kau call aku." Xion bangun dan tinggalkan aku dan Lucas di situ.

    Taehyung memandang Lucas. "Apa pandang-pandang. Ada hutang?" jeling Lucas.

     "Apa jeling-jeling. Aku tak takut lah dengan jeling kau tu." Taehyung memukul belakang Lucas dengan begitu kuat.
 
    Taehyung terus pergi dari situ.
"Bangang punya Taehyung. Kenapa semua nak pukul tumbuk aku ni." bebel Lucas dan menuju ke kereta Ferrari merahnya.

SKIP ~

    Aku masuk ke dalam rumah dan menuju ke dapur.

    Aku memngambil air di peti sejuk dan membawanya di meja makan.

    Aku menuang air di dalam cawan dan aku meminumnya.

   'Sapa yang menyamar jadi Irene?' tanya Taehyung sendiri.

Malam itu,
Reader's pov,

     Taehyung mengambil tempat duduk di sebelah Ryujin dan duduk di situ.

   "Chagi~ Saya nak lepas ni awak jangan jumpa lagi dengan Jaeyoung tu." kata Taehyung serius dengan wajah tegang.

    "Kenapa pulak? Tak salah ke saya nak berkawan dengan dia?" Ryujin bangun dan berdiri di depan Taehyung.

    "Ye salah!" balas Taehyung dan berdiri di hadapan Ryujin. Mereka dekat hanya beberapa inci sahaja.

    "Bagitahu saya kenapa saya tak boleh berkawan dengan dia?" tanya Ryujin lagi dengan mukanya yang merah menahan marah.

    "Sebab dia jahat awak tahu tak! Sekarang ni kita dalam bahaya! And saya taknak awak berjumpa dengan Jaeyoung lagi." marah Taehyung dengan geram.

   "WHAT?!! Kita dalam bahaya? Jangan nak tipu lah. Awak jealous kan saya berkawan dengan dia?" Ryujin memandan tepat ke muka Taehyung.

     "Saya takda masa nak jealous bagai lah. Saya nak awak stop berjumpa dengan dia lagi awak faham?!!!" tengking Taehyung.

     "Suka hati saya lah nak berkawan dengan sape-sape pun. Awak takda hak KIM TAEHYUNG!!" Tengking Ryujin.

  "FINE!!! Kalau ada apa-apa terjadi jangan nak marah saya sebab saya dah bagi tahu awak." Taehyung terus naik ke biliknya dan menghempas pintu bilik dengan begitu kuat.

Ryujin pov,

   Aku mengusutkan rambutku. "Stressnya aku dengan suami aku ni."

Keesokan harinya,

    Aku turun dan aku nampak Taehyung nak keluar pergi kerja dan aku abaikan sahaja.

    Aku naik semula dan aku bersiap kerana aku kena pergi jumpa orang.

😽Bersambung😽
😎Follow,vote and comment😎

   

𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒2 [COMPLETE]Where stories live. Discover now