Yeni yazdığım kitap ARIN okumanızı tavsiye ederim. 😊😊Keyifli okumalar dilerim...
GİRİŞ
Yeni evimize, taşınalı, tam" iki hafta" olmuştu...
Ezgi ile birlikte, yeni evimize, bir hafta içinde eşyaları, yerleştirmiştik.
Bizim evimiz, ferah bir ev, olarak dekore edilmişti.
Perdelerimizmavi, koltuklarımız beyaz deri, koltuklardı.
Çok tatlı bir evimiz, vardı.Ezginin "pamuk adında" , yumuşacık, beyaz tüylü, bir kedisi vardı.Ezgi ile odalarımız aynıydı.
Yiğit ile cemal de var, tabi... yiğit ile biraz daha yakınız. Bizde böyle dörtlü bir tayfayız.
Bizim, dördümüzün hayali, birlikte yaşamak, günlerimizi birlikte geçirmekti.
Ve hayallerimizi, gerçekleştirdik...Yiğit ile cemal de, evlerini, kendi zevklerine göre dekore ettiler.
Aramızdaki bağ, çok kuvvetliydi.
Yiğit, benim en yakın erkek arkadaşım, kardeşim gibidir!...
Acılarımızı, beraber yaşadık, yeri geldi beraber, uyuduk.Bana, " tombulum" der.
O kadar da tombul değilim, " ama yanaklarımı, çok sever kendisi...
sürekli de onun dişlerinde, kurtarmaya çalışırım, yanaklarımı!
biz de böyleyiz işte...ben "RÜYA DEMİRLİ"
"19" yaşındayım.
"Aşçılık" okumak istiyorum.
Yemek yapmaktan keyif alıyorum ve Bi o kadar da stres atıyorum.Yemek yapmak, sanat işi benim için haz duyarım, yemek yapmaktan.
Kitap okumak da, bir o kadar da önemlidir benim için!!
hayatımın aşkını, kitaplarda ararım hep.
Yeni evimize, küçük bir kitap okuma odası, olarak bile ayırdım!Ezgi başımı çok ağrıttı ama onu ikna etmeyi başarmıştım.
Raflar kitaplarımla doluydu ve camın önünde, kalorifer peteğimizin yanında, yatak şeklinde hamak astırdım.Orda yatarken, sallana sallana, kitap okumak, bana huzur vereceğine emindim.
Çok duygusalım, herşeye ağlayabilirim, ama bir o kadar da neşeliyim. Gülersem de susturamazsınız.
Ezgi, veteriner olmak istiyor. Hayvanları çok sever; onların sağlığı da önemlidir Ezgi için.Ezgi, saçlarına bir kez bakıldığında bir kez daha baktıran hayran bıraktıran" kızıl kıvırcık saçlara" sahip!
benimde saçlarım, kıvırcık bu arada ama ben, kumral güzeli, bir kızım.
Kendimi övmek gibi olmasın ama gözlerim yeşil, kirpiklerim kıvrımlı, en güzeli de kocaman dolgun bir dudaklara, sahibim.Bu yönden de çok şanslıyım!
"Yiğit ile cemal" müzik öğretmeni olmak istiyorlar.
Anlayacağınız artık hergün evimizde konser vereceğiz.
"Cemal ile yiğit" aynı okulu kazandılar.
"Ezgi ve bende" aynı okulu kazandık ama bölümlerimiz farkl.Herkes hayallarini gerçekleştirmenin peşinde...
"YİĞİT "çok çapkındır ama yufka yüreklidir.
Cemal, sessiz biridir ama yaşlıları çok sever, her hafta sonu huzur evini ziyaret eder.
" biz de aynı çatı altında yaşayacağız ve günlerimiz hep birlikte geçecek."arkadaşlığımız da ölene kadar devam
edicek...Ve işte karakterler :
Rüya
Ezgi
Yiğit
Cemal
Ömer
Burak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODRUM KATI
Teen FictionÜniversite sınavını kazanıp, "aşçılık" okumak isteyen" rüya" en yakın arkadaşları ile aynı apartmanda yan yana ev tutarlar ve en büyük hayallerini gerçekleştiren bu tayfayı çok güzel geçirilecek günler bekliyordur. Taki rüya okulunu pek bilmediği...