Bölüm 1 : Güzel Bir Akşam

725 27 7
                                    

Güneşin yüzüme vurduğu ışık ile gözlerimi, zar zor, açabilmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneşin yüzüme vurduğu ışık ile gözlerimi, zar zor, açabilmiştim.
Ezgi, hala uyuyordu.
Sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra aç kalmamak için, bir kaç erzak eşya, almam gerekti.
Sadece, sabah kahvaltımız, için yiyecek, bir kaç bir şey vardı.
Ağır adımlarla, ezgiyi uyandırmadan yatağımdan, kalktım.

Lavaboya, doğru ilerledim...
musluğu açıp, soğuk suyu yüzüme doğru götürdüm
anca ayılmıştım!

Dişlerimi fırçalayıp ,saçlarımı dağınık bir şekilde topuz yaptıktan sonra, mutfağa kahvaltı hazırlamak için girdim.
Öncelikle ,camı açtım ve temiz havanın, mutfağa girmesine izin verdim.
İlk olarak sucukları çıkarıp, doğradım. yumurtaları başka bir kapta kırıp, karıştırdım.
daha sonra tavada bir güzel " sucuklu yumurta" yaptım.

Yanına patates kızarttım.

Dolaptan zeytin, peynirleri çıkardıktan sonra domates ve salataları doğradım.

Çayı da demlemiştim...

Üstüme gri kapşonlu hırkamı alıp, pembe pijamamla ekmek almak için, bakkala doğru ilerledim...

Şapkamı kafama geçirip, "temiz havayı" içime çektim.

Bakkala girdim,ve günaydın "nedim abi" deyip, "iki ekmek" alacağımı söyledim.

"Nedim abi" bana ordan "iki ekmek" verdikten sonra parasını verip, "iyi günler"! deyip, bakkaldan ayrıldım.

eve doğru, ilerledim.

Cebimden, telefonumu çıkardım.
Whatshap mesajlar, bölümüne girdim.
Annem "günaydın kızım" yazmıştı.
canım annem merak etmiş beni

"günaydın anacım"! yazıp telefonu , cebime sokacakken,Bi an da araba fren sesi duydum
neredeyse çarpacaktı ve gerçekten altıma sıçıyordum!!! Adam atarlandı!!

eh haklıydı tabi mal gibi yolun ortasından gidilir mi? ben de kenara geçip, hızla eve doğru ilerledim... beş dakika sonunda  eve gelmiştim.

Ayakkabılarımı, çıkarıp kapıyı kapattım.
Evde, ses yoktuanlaşılan, "ezgi" hala uyanmamıştı. Hep" ben" mi hizmet edşcektim bunlara!

ekmeği masaya koyup, bardağa su doldurdum, içinede buz attım.
buz eriyince odaya daldım!!

yatak biraz ıslancaktı ama ezginin, artık uyanması gerekiyodu!
bir iki üç diye içimden saydıktan sonra, suyu ezginin yüzüne doğru, döktüm.

"Ezgi" aniden oturma pozisyonuna, geçince korkudan bayıldı!
salak!!!!!!

Ben Bi an gülmekten yere yığıldım.
sonra ayağa kalkıp, gülmemi biraz engelleyip, ezgiyi tokatladım.
"Ezgi" uyanınca bana biraz uzun süre baktı.
ne olduğunu, anlamaya çalışıyordu haliyle.

- rüya kaç!

- ne?

-rüya bittin kızım sen, ağzına sıçıcam senin kaçma gel buraya!

BODRUM KATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin