"kızım sen ciddi olamazsın yaa gerçek mi bu"
" evet Allahım gerçek ama varya o ayşenin ağzına ilk olarak ben sıçtım. Gerisini devlet tamamlasın"
"rüya harbiden çok korkunçsun He kızın elini ezmiş ve kırmışsın sana inanmıyorum!"
" keşke beni de çağırsaydın be güzelim izlemem gerekti çekirdek falan alırdık
"ya gençler bir sakin olun. Ayşeyi falan bırakın. En önemli şey aslında Ömer de en başından beri beni seviyormuş. İnanabiliyomusunuz. Yalnız var ya bizi öpüşürken görmeniz lazımdı. Böyle bir öpüşme yok."
"oha rüya oha terbiyesiz bunu bari anlatma Ezgi al götür şunu ya"
"yaa bişey dicem Ömer beni seviyo sevmesine artık biz kavuştuk da yani de yiğit nasıl onu unuttum. Ah kafama sıçıyım. Çocuğun orda moreli bozuk biz burda gülüyoruz."
"e o da doğru ama ağlamaktan fayda gelmez güzelim. Morelimizi yüksek tutmamız gerek."
"cemal haklı rüya"
"o da doğru siz bugün yiğitin yanına gittiniz mi"
"gittik tabi ama hala kendinde değil olay iki gün önce oldu yani"
"neyse ben gidiyorum onun yanına siz takılırsınız Burda."
"tamam yavrum görüşürüz".
Yanlarından ayrılıp evden çıkmak için kapıya doğru ilerledim. Yan evin anahtarını alıp evden çıktım.
Kapıyı açıp içeriye girdim ve yiğitin odasına doğru ilerledim."yarım kalan sevgiye
Şu emanet gülmeye
Yaşamadan ölmeye
İtirazım var".Kapının önünde söylediği şarkıyı dinlerken yüreğim yandı.
Onun böyle acı çekmesine içim parçalanıyordu.
İçeri girdiğimde ise sırtı dönük bir şekilde yatıp şarkıyı söylüyordu.
Ah be kardeşim dedim içimden.Odaya girip yanına ilerledim. Sırtı bana dönüktü.
Gidip arkasına uzandım ve ona sarıldım.
Hiç bir tepki vermemişti."kardeşim" dedim titreyen sesimle.
Lütfen ağlama kuzum sana yakışmıyor ağlamak "O ise ağlarken titreyen sesiyle şarkıyı söylemeye devam etti.
" ben hep yenilmeye mahkum muyum
Ben hep ezilmeye mecbur muyum "" yiğit lütfen kendine gel bak bende üzülüyorum. Ama ağlamak eylülü geri getirmez. Biliyorum için acıyo. Geçmiyo nefes alamıyosun ama senin de bir canın var be kardeşim."
Bana dönüp ;
"yooook benim canım yoook anladın mı onsuz benim bir canım yook anladın mı?"
Sesi kısılasıya kadar bağırmıştı. Gözlerinin altı uykusuzluktan mosmor ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.
O bana bağırırken bende ağlıyordum.Dayanamayıp kafasını dizime koydu. Ve ağlamaya devam etti.
" rüya bana yardım et dedi sesi kısılmıştı sanki ben nefes alamıyorum. Ben ona onu sevdiğimi söyleyemeden o beni sevdiğini söylemeden bırakıp gitti beni kardeşim. Ben onun kokusunu duymadan gitti. Ona doyamadan gitti.
O anlatırken ben onu dinliyordum ve bir yandan saçlarıyla oynayıp, onun gözyaşlarını siliyordum.
"bak yiğit seni anlıyorum. Ama kendine gelmek zorundasın. Ağlamak onu sana geri getirmez. Anladın mı beni. Hayatına bakıcaksın.
Senin acın hiçbir zaman geçmiyecek ama dinicek. Bazen unutacaksın. İçin acıyacak ama böyle devam etmiyeceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BODRUM KATI
أدب المراهقينÜniversite sınavını kazanıp, "aşçılık" okumak isteyen" rüya" en yakın arkadaşları ile aynı apartmanda yan yana ev tutarlar ve en büyük hayallerini gerçekleştiren bu tayfayı çok güzel geçirilecek günler bekliyordur. Taki rüya okulunu pek bilmediği...