Podziękowania

38 3 0
                                    

Kochani "Impossible Love" dobiegło końca. Miało wiele wzlotów i upadków. Często niemiałam weny, nie wiedziałam o czym pisać, wielokrotnie chciałam zostawić już pisanie, ale z rozdziału na rozdział, choć nie były dodawane regularnie was przybywało. Wy dawaliście mi motywację, że muszę dokończyć książkę, nie było innej opcji. Od dwóch tygodni dzień w dzień siedziałam i pisałam rozdziały. Jak i robiłam poprawki w tamtych, które już czytaliście. Mam nadzieję, że koniec książki wam się spodobał i będziecie wracać do niej wracać. Nie jestem prawdziwą pisarką ani polonistką więc za błędy ortograficzne przepraszam haha, rzecz w tym, że pisanie daje mi bardzo dużo radości i mam nadzieję, że wam ją przekazałam. Chciałabym bardzo podziękować również moi najbliższym, którzy zawsze we mnie wierzyli i namawiali mnie do tego żebym pisała tą książkę. "Impossible Love"- niemożliwa miłość. Jak widać wszystko jest możliwe tylko potrzeba czasu i wsparcia osób bliskich. Bethy to wszystko miała dzięki czemu wszystko się dobrze skończyło. Jeszcze raz dziękuje wam za wszystko i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś napisze książkę to fajna przygoda gdy wcielasz się w główną postać tak mocno, że zaczynasz przeżywać to co ona całym sobą. Dziękuje Wam!

Impossible love (SKOŃCZONE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz