3. bölüm

9.8K 320 10
                                    

Multimedya: SELİN HARZEM

Evett arkadaşlar umarım iyisinizdir. 3.bölüm de geldii iyi okumalar🌼💙

🌼💙🌼💙🌼💙🌼💙🌼💙🌼💙🌼💙🌼

Eveet mardine gelirken o 18 saatin içinde sadece uyumadım tabiki de.
Avukatımın hazırlamış olduğu ve babamın adamları içerisinde 3 tane adamım olmasıyla abimlerin hakkında da bilgi alıyordum.
Yolda gelirken avukatımın hazırladığı raporlara bakmıştım ağalar hakkında da bilgim vardı.

Babam aldıgım bilgilere göre yağız abimi işletme okutmuş fakat şirketin başına vermemiş ve sıradan bir işçisi gibi davranmış ben bunları duyduğumda cok şaşırmıştım çünkü onu ağa yapıp yükseltir zannediyordum sonuçta kızına değer vermemişti belki oğullarına verir diye  düşünmüştüm.

Yağız abim her yalnız kaldığında içiyormuş babam yüzünden bu bilgilerle abimin şirketin başına gecmesini istedim.

Yiğit abim ise yağız abim kadar şanslı olamamış okutmamış babam onu buna çok üzülmüştüm duyduğumda. ama şimdi dengelerin değişme zamanı gelmişti.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Abim heyecanlı ve sevinmiş bir şekilde yanıma geldi önce ne yapacağını bilemedi sonra ayağa kalkıp ona sarıldım ve "her şey sizin için abicim üzme artık kendini ve sakın bir daha içmeyeceksin"  diye kulağına fısıldadım. Abim kafasını salladı geriye doğru gitti.

"Evet ağalar hepinizin hakkında az çok bilgim var. Hepiniz saygıdeğer dediğinizin arkasında duran kişilermişsiniz bu beni sevindirdi"
Dedim ve hepsi gülümseyerek baş salladı. Içlerinde ki şu yeşil gözlü ağa hâlâ dik bir şekilde bakıyordu.

Ona ters ters baktım gözlerimi çekmedim biraz bakıştıktan sonra gözlerimi çektim. " 2 gün sonra toplantı yapalım ve olması gerekenleri konuşalım. Bugün burada tanık olduklarınızdan dolayı üzgünüm. Ve simdi müsaadenizle odama çekilmek isterim" dedim ve ayağı kalktım evde ki hizmetlilere bakıp "misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlayın ve uğurlayın" baş selamımı verdim ve odama çıktım.

Odamın önüne geldiğimde içim bir tuhaf oldu. Kapı kolunu indirip açtığım da ise çok değiştiğini gördüm tekli yatak yerine çifli yatak vardı mobilyalar altından gibiydi belli ki babam ben hanımağa olucam diye bayağı bir masrafa girmişti.

Bavullarımdan kıyafet aldım ve hemen odamdaki banyoya duş almaya gittim.
Sıcak suyun altından çıktıktan sonra üstüme geceliğimi giydim ve pikenin altında girdim sesler kesilmişti demek ki herkes gitmişti.
Gözlerimi kapadım yavaş yavaş bilincim gidiyordu.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sabah gözlerimi açtığım da saat 6:50'ydi her zaman ki saattim de uyanmıştım. Kalkıp üstüme siyah arkası v şeklinde yarı açık dizlerimin üzerinde bir elbise altına siyah stiletto mu giymiştim hafif buğulu bir makyaj yapıp saçlarımı maşalamıştım bugün aklımda çarşıyı gezip eksikleri ve sorunları var mı diye soracaktım halk'a.
Aynaya baktığım da fıstık gibi olmuştum.
Odamdan çıktığım da konakta ses yoktu demek oluyor ki daha kimse uyanmamıştı.
Aşağı inip mutfağa geçip kendime kahve yapmak için cezveyi arıyordum o sırada içeri yıllardır konakta çalışan asiye abla girdi.

"Günaydın asiye abla" dedim ve hemen bi telaşla "aman hanım ağam ben yapayım kahveyi yorulamayasın sen" dedi "yok abla elime yapışmadı ya işte " dedim gülümseyerek.

"Ah kızım nasıl özledik seni bir bilsen" diyip asiye abla söze başladı bende kesmeden  tebessüm ettim.

"Ne çok canımız yandı seni öyle kapının önünde yatarken görünce ne cok ağladık ama şimdi bakıyorum da bi gururlandım haa
yıllar önce ki selin yoktur artık karşımız da maşallah güzel kızıma" deyip sustu.

"Benim de çok canım yandı be ablam.
Çok gözyaşı döktüm. Babam beni neden sevmedi diye çok sordum kendime ama işte kaderimde de bu varmış her kader güzel olmuyor malesef " dedim kahvemi fincana boşalttım. "Ama iyi ki babam beni kovmuşta gerçek yüzünü sevgisini görmüş oldum. Bak sen diyorsun şimdi gururlandım diye belki böylesi daha iyi oldu boşverelim artık seni de tutmayayım ben" dedim ve büyük manzaralı balkona oturdum.

O sırada bizimkiler de kalkmış yanıma doğru geliyordu.
Abilerim yanıma annem ve babam karşıma oturdular.

"Çok kötü yaptın kızım çook. Hepsi seni bu ağalıktan almaya çalışacaktır o zaman sakın benden yardım istemayasan." dedi ve sustu babam.

Bense yarı sahte gülüşle babama bakıyordum.
"Ee sadık bey devam edin lütfen" dedim kahvemi yudumladım.
O sırada bana bakıp konuşmaya  devam etti.
"Başında ben olmazsam öldürürler seni na yapacaksan şimdi bensiz nerdan ağalık bilirsan sen simdi "
Ağzımdan bi hah nidası çıktı annem abilerim beni izliyorlardı.

"Demek öldürürler ha
çok mu üzülürsün sadık bey ölürsem. aa pardon ya ağalık gider dimi ben değilim sonuçta mevzu" dedim soluklandım. "Sormayacak mısın baba bu kız nasıl okudu nasıl benden fazla zengin oldu diye"

Biraz düşündü ve konuşacak bir sey bulamamış gibi sadece "sen anlat biz dinleyak" dedi.

"Hayır ya anlatmicam gerek yok."
Hemen tekrar konuştum ama bu sefer yiğit abime bakarak.

"Ee abicim canım nasılsın" dedim
Abim bana bakarak bi iç çekti.
"İyiyim mavişim iyiyim hele de sen geldin ya" dedi bana baktı.

"Yiğit abi sen ne okudun" dedim hemen bakışlarını benden alıp babama çevirdi. "Bunu ben değilde babam açıklasın hanım ağam" dedi sustu.
Bakışlar babama dönmüştü
"Ne açıklayacam be kendi kendine triplere girmeyasan" dedi

"Okutmadığını biliyorum baba hiç dolandırma lafı" dedim durdum.
"Abilerimi kölen gibi çalıştırdığını da biliyorum bu konakta olan herşeyden haberim var merak etme sen.abime gelirsek abi?"

Abim bana baktı sonra telefonumdan hemen saitin telini bulup tuşladım

"Alo sait hemen dosyaları getirir misin?"

"Tamam bekliyorum balkondayım." dedim ve kapattım

Hemen 2 dakika da hızlı bir sekilde gelmisti dosyalarla
"Sait benim hem avukatım hem arkadaşım hem de en güvendiğim adamımdır."

Yağız abim "ne oluyor selin" dedi.

"Yağız abi bu önündeki dosyada şirketin başı olduğuna dair kağıtlar var imzalaman gerekiyor." Yığit abime döndüm "yiğit abicim seni önündekilerde de okul formu var istediğin üniversiteleri ve istediğin bölümleri ilgili alanlara yaz bilgilerinle beraber" dedim ve şaşkın sekilde "nasıl yani" dedi.
"Şöyle ki babamın artık köleleri değilsiniz sen istediğin okula bu yıl başlıyorsun bitiriyorsun yağiz abimse hemen yarın şirketin başına gececek hazırsa tabi masası hazır parayı dert etme abi diyerek" yiğit abime döndüm.

"Be..ben nasıl teşekkür etsem azdır kardeşim sana iyi ki geldin kurtardın bizi bunlardan"

"Önemli değil abicim hepsi mutluluğunuz için"

Annem ise baştan beri ne olursa olsun sesini çıkarmadan bizi izliyordu duygulanmıştı gülümsedim ona sadece
En değerlimm.

O sırada asiye abla gelip kahvaltının hazır olduğunu söyledi hemen kahvaltımıza geçtik sessiz bir şekilde bitti.

Ben arabayı hazırlamalarını istemiştim çarşıya inecektim. Bizimkilere "afiyet olsun" dedim
Yukarıdan çantamı aldım nude rengindeki rujumu tazeledim güneş gözlüğümü taktım. Siyah büyük arabaya bindim.
Çarşıya gelmiştik. Kalabalıktı güzel huzur vericiydi herkes gözlerini arabaya çevirdi kapım açıldı adamlarımdan biri inmem için yardım etti.
Güneş gözlügümü taktım ve herkes başıyla selamlamaya başladı.

O sırada dükkanların güzelliğine bakıyordum. Aşıktım ben buralara cidden güzel şeyler vardı burada
Arada sırada da dükkanların sahipleriyle konuşuyorduk biraz. Sıkıntıları var mı diye soruyordum.
Ama hepsi de tuhaftır ki yok diyordu.

Biraz sonra az ileride cok kalabalık bir kargaşa görmüştüm ve yanlarına ilerlerken adamlarımdan silah alıp havaya ateş ettim.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Bir bölümün sonuna daha geldik umarım beğenmişsinizdir 🌼💙

'Okyanus gözlü HANIMAĞA'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin