Part 22

40 18 29
                                    

(Lia Kim Pov)

Aku memberi arahan kepada 18 anak muridku.

"Saya nak kamu berpasangan."Arahku.

(Dark Queen & Dark Prince Pov)

Kami pun menjawab.

"Memang kami dah berpasangan pun sebelum masuk bilik tarian."Jawab kami."Okay bagus saya nak kamu semua tengok tarian La La Land."Beritahu Lia Kim Songsaenim.

Lia Kim Songsaenim pun membuka video tarian La La Land

Kami pun melihat dan selepas dah mendapat tarian yang ada dalam La La Land kami pun mula bangun.

(Lia Kim Pov)

Aku memanggil pasangan pertama untuk tunjukkan tarian dalam filem La La Land.

"Pasangan pertama ialah Yoseob dan Yoora."Panggilku.

(Yoseob & Yoora Pov)

Kami pun menunjukkan tarian filem La La Land. Dan mendapat pujian dari Lia Kim Songsaenim.

"Baru tengok satu kali kamu berdua dah pandai menari tarian ni tahniah."Puji Lia Kim Songsaenim. "Terima kasih."Ucap kami.

(Lia Kim Pov)

Aku memanggil pasangan kedua.

"Pasangan yang kedua ialah Dongwoon dan Ae Ri."Panggilku.

(Dongwoon & Ae Ri Pov)

Kami mula menunjukkan tarian filem La La Land. Dan selepas tamat kami di puji.

"Pandai kamu berdua menari dah macam pasangan saya tengok."Puji Lia Kim Songsaenim. "Tak adalah."Jawab kami berdua.

(Lia Kim Pov)

Aku memanggil pasangan ketiga.

"Pasangan ketiga ialah Doojoon dan Yerin."Panggilku.

(Doojoon & Yerin Pov)

Kami pun mula menunjukkan tarian dari filem La La Land. Sebaik sahaja habis Lia Kim Songsaenim menegur kami.

"Doojoon kamu ni kalau menari janganlah serius sangat tarian ni sebuah tarian yang romantik dan Yerin kamu pulak banyak kali saya tengok yang kamu asyik nak jatuh je."Tegur Lia Kim Songsaenim. "Baiklah kami akan perbaiki lagi."Jawab kami berdua.

(Lia Kim Songsaenim)

Aku pun memanggil pasangan keempat.

"Minhyuk dan Sooyun silakan."Aku memanggil mereka.

(Minhyuk & Sooyun Pov)

Kami pun menari dan lepas habis Lia Kim Songsaenim memuji kami.

"Bagus tarian kamu berdua cantik sangat."Puji Lia Kim Songsaenim. "Terima kasih."Ucap kami berdua."Sama-sama."Balas Lia Kim Songsaenim.

(Lia Kim Pov)

Aku memanggil pasangan seterusnya.

"Saya nak Sungjae dan Seolhyun menari."Panggilku.

(Sungjae & Seolhyun Pov)

Kami pun menari dan lepas habis Lia Kim pun menegur.

"Sungjae kenapa kamu tak tengok Seolhyun masa menari?".Tegur Lia Kim Songsaenim."Maaf."Jawabku."Seolhyun kamu pun sama."Tegur Lia Kim Songsaenim."Maafkan saya."Jawabku.

(Lia Kim Pov)

Aku memanggil pasangan seterusnya.

"Minhyun dan Jeonju giliran kamu pulak."Panggilku.

(Minhyun & Jeonju Pov)

Kami pun mula menari dan selepas tamat je kami dapat pujian.

"Tahniah tak sangka kamu berdua bagus."Puji Lia Kim Songsaenim. "Terima kasih."Ucap kami.

(Lia Kim Pov)

Aku pun memanggil pasangan yang ketujuh.

"Myungsoo dan Jungyeon dipersilakan."Panggilku.

(Myungsoo & Jungyeon Pov)

Kami pun mula menari selepas tamat je kami dipuji.

"Myungsoo dan Jungyeon kamu berdua terlalu romantik dan tarian kamu berdua sempurna."Puji Lia Kim Songsaenim."Terima kasih."Ucap kami.

(Lia Kim Pov )

Aku pun memanggil pasangan yang kelapan.

"Saya nak Yonghwa dan Yeeun menari."Panggilku.

(Yonghwa & Yeeun Pov)

Kami pun mula menunjukkan tarian sebaik sahaja habis kami dipuji.

"Yonghwa kamu bagus sangat dan Yeeun pun sama tahniah."Puji Lia Kim Songsaenim."Terima kasih."Ucap kami.

(Lia Kim Pov)

Aku baru nak memanggil pasangan yang terakhir tapi tak jadi sebab ada seseorang yang membuka pintu bilik tarian. Dan aku memandang orang itu.

Korang rasa siapa?

Maaf kalau tak best.

Vote + Comment=Next Chapter

Jangan lupa nanti lepas ni kalau korang tak komen mungkin part korang pendek.

taethebaehyung GrUmpY_W00ji baektothehyun- woon_cloud rarahae- kwon_junhui hazzanaf15 pottersya


[C] King & Queen Of Light SchoolWhere stories live. Discover now