Doojoon memandang Seo Rin, Yoora dan Ae Ri dengan muka tak puas hati.
"Apa korang panggil aku bahaya?".Tanya Doojoon.
Seo Rin, Yoora dan Ae Ri nafikan.
"Bukanlah maksud kami bertiga engkau tinggalkan set DJ macam tu je tak bahaya ke kalau ada orang rosakkan macam mana?".Beritahu Seo Rin, Yoora dan Ae Ri.
Yerin mencubit lengan Doojoon.
"Apa yang dorang bagitahu tu betul."Ujar Yerin.
Doojoon apa lagi menjerit kerana kesakitan.
"Sakitnya!".Jerit Doojoon."Tahu pun sakit."Ujar Yerin.
Yerin melepaskan cubitan pada lengan Doojoon. Sebaik je cubitan terlepas Doojoon terus menggosok lengannya.
"Apalah nasib aku dapat yeochin yang kuat cubit orang macam ketam."Kata Doojoon dalam hati sambil menggosok lengannya.
Tapi walaupun sakit Doojoon tetap nak tahu tentang perbualan antara Seo Rin, Yoora, Ae Ri dan Yerin.
"Korang bergosip pasal apa tadi?".Tanya Doojoon.
Tapi apa yang dibalas oleh Seo Rin, Yoora, Ae Ri dan Yerin.
"Tak payah nak menyibuk ni urusan budak perempuan."Balas Seo Rin, Yoora, Ae Ri dan Yerin."Kalau tak bagitahu pun tak apalah lebih baik aku kembali ke dewan tarian."Beritahu Doojoon.
Di luar dewan tarian.
Junhyung menyuruh Hyunseung masuk ke dalam dewan tarian untuk melihat keadaan di dalam dewan tarian.
"Hyunseung engkau tengok ada sesiapa ke dalam dewan tarian."Arah Junhyung."Okay."Jawab Hyunseung.
Hyunseung dengan berhati-hati membuka pintu dewan tarian dan melihat ke sekeliling dewan sebaik je pasti tak ada seorang pun di dalam dewan Hyunseung pun memberitahu Junhyung.
"Junhyung tak ada orang."Beritahu Hyunseung."Okay."Jawab Junhyung.
Junhyung dan Hyunseung melangkah masuk ke dalam dewan tarian dan pergi ke bilik studio.
Junhyung memasuki bilik rakaman terlebih dahulu dan barulah diikuti oleh Hyunseung. Sebaik je masuk Hyunseung menutup pintu bilik studio.
Junhyung melihat ada wayar-wayar yang akan digunakan untuk mainkan lagu masa tarian dan dia pun berfikir sesuatu. Junhyung bertanya pada Hyunseung tentang sesuatu.
"Hyunseung engkau rasa bila kumpulan AJ akan buat tarian?".Tanya Junhyung."Entahlah mungkin dekat atas tempat alat DJ tu ada letak jadual ke."Beritahu Hyunseung.
Hyunseung membuka pintu bilik studio dan keluar dulu diikuti oleh Junhyung. Mereka pun pergi ke tempat DJ.
Junhyung dan Hyunseung mencari kertas yang mempunyai jadual pertandingan tarian. Tapi tak jumpa jadi Junhyung bagi arahan.
"Hyunseung engkau cari kertas tu dekat sekitar dewan."Arah Junhyung."Engkau pulak?".Tanya Hyunseung."Aku cari dekat bilik studio."Beritahu Junhyung."Okay."Jawab Hyunseung.
Junhyung pun pergi ke dalam bilik studio.
Hyunseung pun mula turun bawah dan masa tengah mencari secara tak sengaja ada benda yang terjatuh dari kocek seluar Hyunseung.
*bunyi barang jatuh*
Hyunseung pun tunduk dan mengambil barang yang jatuh atau tepat lagi telefon iPhone 11 pro max.
"Masa ni lah engkau nak jatuh telefon nasib baik tak retak."Marah Hyunseung pada telefonnya.
Tiba-tiba ada seseorang sergah Hyunseung daripada belakang.
"Hyunseung engkau kenapa marah telefon?".Sergah seseorang.
Hyunseung memandang gerangan orang itu.
"Junhyung engkau ni kan nasib baik aku tak melatah."Marah Hyunseung.
Kedengaran pintu luar bilik dewan tarian hendak dibuka oleh seseorang dengan pantas Junhyung dan Hyunseung bersembunyi di belakang langsir.
Junhyung tanya sesuatu pada Hyunseung di sebalik langsir.
"Engkau rasa siapa yang masuk?".Tanya Junhyung."Manalah aku tahu."Jawab Hyunseung.
Doojoon membuka pintu bilik tarian dan melihat di sekitar kawasan dewan tarian.
"Tadi aku dengar macam ada suara orang."Kata Doojoon.
Junhyung bertanya pada Hyunseung.
"Itu suara Doojoon ke?".Tanya Junhyung."Suara dia."Jawab Hyunseung."Sebab tu lah aku rasa seram semacam."Beritahu Junhyung.
Kini Hyunseung pulak bertanya pada Junhyung.
"Engkau rasa Doojoon akan keluar ke tak?".Tanya Hyunseung."Aku tak tahu."Jawab Junhyung.
Korang rasa adakah Doojoon akan keluar atau pun tidak dari bilik tarian?
Maaf kalau tak best.
Vote +Comment=Next Chapter
taethebaehyung kwon_junhui GrUmpY_W00ji byunbaconxx- theleehj- rarowithhwa jhaenut woon_cloud pottersya
YOU ARE READING
[C] King & Queen Of Light School
RandomKumpulan Dark Queen dan Dark Prince terkenal dengan pembulian dan pembunuhan yang dilakukan oleh mereka. Tak ada sesiapa pun tahu tentang kes pembulian dan pembunuhan dekat Light School. Nama Light School sentiasa dianggap sekolah yang paling bersih...