Gikwang memandang Seo Rin.
"Abang takut nanti siapa nak jaga baby kalau Abang tak ada?".Tanya Gikwang.
Seo Rin memandang Gikwang dengan pandangan yang pelik.
"Abang ni dah kenapa?".Tanya Seo Rin."Abang takut kalau satu hari nanti ada orang nak buat benda yang berbahaya dekat Abang."Jawab Gikwang.
Seo Rin mula melingkarkan tangannya ke leher Gikwang. Gikwang memandang Seo Rin.
"Wae?".Tanya Gikwang.
Seo Rin mula mendekatkan mukanya ke arah Gikwang.
"Apa yang baby nak buat ni?".Tanya Gikwang.
Seo Rin pandang pipi Gikwang bertukar jadi merah dan Seo Rin mula mengusik Gikwang.
"Alah Abang malu ke?".Seo Rin sengaja mengusik Gikwang."Tak mana ada malu."Gikwang menipu Seo Rin."Kalau tak kenapa pipi tu merah?".Tanya Seo Rin.
Seo Rin menjauhkan dirinya tapi Gikwang mendekatkan mukanya dan satu ciuman hinggap di dahi Seo Rin.
Cupp...
Seo Rin menjerit.
"Apa Abang ni?".Seo Rin menjerit kerana terkejut dengan tindakan Gikwang.
Gikwang menaikkan keningnya ke atas.
"Apa lain macam?".Tanya Gikwang."Tak pun."Jawab Seo Rin.
Gikwang berbisik dekat telinga Seo Rin.
"Malam ni tunggu Abang akan buat lebih."Bisik Gikwang dekat telinga Seo Rin.
Seo Rin bangun daripada riba Gikwang dan mengambil bag plastik diatas meja. Gikwang menyakat Seo Rin.
"Takutlah tu sebab tu lari."Gikwang menyakat Seo Rin.
Gikwang tersenyum tapi menggelengkan kepalanya.
"Mana Gikwang yang pemalu?".Tanya Gikwang pada diri sendiri.
Tapi Gikwang tersenyum lagi sekali.
"Apa kata kacau Seo Rin."Fikir Gikwang.
Di dapur.
Seo Rin fikir pasal sesuatu.
"Kenapalah aku usik Gikwang tak sangka pulak dia buat-buat betul."Bebel Seo Rin.
Ada seseorang mencucuk pinggang Seo Rin.
"Janganlah kacau aku!".Jerit Seo Rin.
Sebaik je Seo Rin menjerit benda itu berhenti menyucuk pinggang Seo Rin dan digantikan dengan bunyi gelakkan.
"Hahaha."Bunyi gelakan.
Seo Rin pun pusing ke belakang.
"Yah Abang!".Jerit Seo Rin."Maaf baby."Gikwang meminta maaf.
Seo Rin memarahi Gikwang.
"Abang susun semua benda sekarang dalam peti ais!".Seo Rin memarahi Gikwang.
Gikwang melihat bag plastik yang masih mengandungi barang.
"Ingatkan baby dah susun barang dalam peti ais."Ujar Gikwang.
Gikwang pun menyusun barang sambil memandang Seo Rin yang sedang ligat melihat dirinya.
"Tahulah Abang kacak tapi tak payahlah pandang macam nak telan."Ujar Gikwang."Mana ada baby pandang Abang."Seo Rin menafikan tapi pipi Seo Rin merah.
Gikwang tersenyum.
"Agak-agaklah nak tipu Abang."Ujar Gikwang."Iyalah Abang menang."Seo Rin kata dengan pasrah."Yeah!".Jerit Gikwang.
Gikwang menutup peti ais dan memandang Seo Rin dengan muka mintak sesuatu.
"Boleh tak Abang nak mintak sesuatu?".Tanya Gikwang."Nak apa?".Tanya Seo Rin."Boleh tak kita buat makan-makan."Beritahu Gikwang.
Seo Rin pandang Gikwang dengan pandangan yang pelik.
"Dah kenapa tiba-tiba je?".Tanya Seo Rin."Manalah tahu lepas ni Abang tak ada."Beritahu Gikwang.
Seo Rin yang geram terus mencium bibir Gikwang.
Cupp...
Seo Rin melepaskan tautan bibirnya dengan Gikwang. Seo Rin memberi amaran pada Gikwang.
"Abang sebut lagi benda pelik nanti baby cium lagi mulut tu biar terus tak boleh nak bernafas."Seo Rin mengugut Gikwang.
Seo Rin memandang Gikwang.
"Esok nak masak atau beli?".Tanya Seo Rin pada Gikwang."Manalah Abang pandai masak jadi belilah."Jawab Gikwang."Nak beli apa?".Tanya Seo Rin."Tunggu esok."Beritahu Gikwang.
Selepas itu Gikwang mendekatkan mukanya ke arah Seo Rin.
Kenapa Gikwang dekatkan muka dekat Seo Rin?
Maaf kalau chapter ni ada sikit part yang tak sepatutnya.
Vote +Comment=Next Chapter
taethebaehyung jhaenut
theleehj- Kkim-Sooyun
woon_cloud kwon_junhui
byunbaconxx- GrUmpY_W00ji
rarowithhwa
YOU ARE READING
[C] King & Queen Of Light School
RandomKumpulan Dark Queen dan Dark Prince terkenal dengan pembulian dan pembunuhan yang dilakukan oleh mereka. Tak ada sesiapa pun tahu tentang kes pembulian dan pembunuhan dekat Light School. Nama Light School sentiasa dianggap sekolah yang paling bersih...