Ae Ri pergi ke arah Dongwoon tapi patah balik dekat Seo Rin. Seo Rin pun melihat Ae Ri.
"Kenapa?".Tanya Seo Rin."Macam mana aku nak bawak Dongwoon takkan biarkan mata dia terbukak."Beritahu Ae Ri."Ambik penutup mata ni."Seo Rin bagi Ae Ri penutup mata.
Ae Ri pun pergi pada Dongwoon dan suruh Dongwoon tunduk.
"Woonie tunduk."Suruh Ae Ri."Kenapa?".Tanya Dongwoon."Ikut je lah."Arah Ae Ri.
Dongwoon pun tunduk dan Ae Ri pun memakaikan penutup mata.
"Woonie dah sekarang boleh tegakkan badan."Suruh Ae Ri.
Ae Ri pun berbisik sesuatu dekat telinga Dongwoon.
"Kita pergi bilik nombor 1 bukan nombor 4."Bisik Ae Ri di telinga Dongwoon.
Gikwang menepuk tangan.
"Dah jom kita pergi bilik nombor 1."Gikwang memberi arahan.
Tapi suara Ae Ri menghentikan semua dari bergerak.
"Sekejap."Kata Ae Ri.
Semua memandang Ae Ri tapi suara Doojoon yang bergema.
"Apa lagi Ae Ri aku nak tengok filem."Suara Doojoon bergema.
Ae Ri tunjuk Dongwoon.
"Siapa nak bawak Dongwoon?".Tanya Ae Ri."Tarik je tangan dia."Arah Doojoon.
Ae Ri menjulingkan biji mata ke atas.
"Annoying betul anak Yoon sorang ni."Ae Ri berkata dalam hati.
Sampai je depan bilik nombor 4 Gikwang terus membuka pintu.
"Masuklah ni lah bilik wayang nombor 1."Beritahu Gikwang.
Yang lain tahu bilik nombor 4 sebab Gikwang dah beri amaran dorang pun senyap. Gikwang mengajak yang lain masuk.
"Masuklah."Ajak Gikwang.
Semua dah masuk dan Ae Ri menyuruh Dongwoon tunduk.
"Woonie tunduk."Suruh Ae Ri.
Dongwoon pun tunduk dan Ae Ri pun membuka penutup mata.
"Boleh tegakkan badan."Arah Ae Ri.
Dongwoon pun menegakkan badannya dan terlihatlah nombor 4. Dongwoon menjerit.
"Aku nak keluar!".Jerit Dongwoon.
Dongwoon pun berlari dan Ae Ri berlari mengejar Dongwoon.
"Woonie maafkan Ae Ri sebab tipu semuanya rancangan Seo Rin."Beritahu Ae Ri.
Dongwoon pun berhenti dan memandang Ae Ri.
"Tak apa Woonie maafkan Ae Ri."Beritahu Dongwoon bersama senyuman.
Myungsoo dan Jungyeon pun keluar dari bilik wayang.
"Aku dan Jungyeon nak pergi bilik arked."Beritahu Myungsoo.
Myungsoo dan Jungyeon pun berjalan sebaik je nampak Dongwoon dorang pun masuk ke dalam bilik arked. Dongwoon terkejut.
"Myungsoo dan Jungyeon korang buat apa dekat sini?".Tanya Dongwoon."Aku dengar bilik nombor 4 tayang filem hantu."Beritahu Myungsoo."Oh."Jawab Dongwoon.
2 jam kemudian.
Yoseob, Yoora, Dongwoon, Ae Ri, Doojoon, Yerin, Minhyuk, Sooyun, Sungjae, Seolhyun, Myungsoo, Jungyeon, Minhyun, Juyeon, Yonghwa, Yeeun, P.o dan Maerin balik.
Keesokkan paginya.
Gikwang memakir kereta dalam kawasan sekolah. Gikwang memandang Seo Rin.
"Baby masuk dalam kelas dulu Abang nak pergi tandas."Beritahu Gikwang."Okay."Jawab Seo Rin.
Sebaik je selesai pergi ke tandas Gikwang pun berjalan keluar tanpa sedar bahagian kepala Gikwang diketuk oleh sesuatu.
Gikwang:*pengsan*
Di dalam kelas.
Kedengaran tapak kaki seseorang berjalan ke arah kelas yang diduduki oleh ahli Dark Prince dan Dark Queen.
Pintu kelas di bukak.
Muncullah Somin Songsaenim.
"Annyeonghaseyo yeoreobun hari ni kelas kita akan ada empat murid baru."Beritahu Somin Songsaenim.
Somin Songsaenim menyuruh empat murid tu masuk.
"Kamu berempat boleh masuk dalam kelas."Arah Somin Songsaenim.
Keempat-empat murid baru pun masuk ke dalam kelas dan Seo Rin terkejut tapi dalam masa yang sama Seo Rin rasakan sesuatu.
"Aku rasa tak sedap hatilah."Beritahu Seo Rin dalam hati.
Seo Rin pun terus berlari keluar daripada kelas tanpa menghiraukan pandangan semua orang.
Siapa empat murid baru tersebut dan kenapa Seo Rin keluar daripada kelas?
Vote +Comment=Next Chapter
IM-CHANGMIN kwon_junhui
woon_cloud Kkim_Sooyun
jhaenut theleehj-
rarowithhwa byunbaconxx-
GrUmpY_W00ji
YOU ARE READING
[C] King & Queen Of Light School
RandomKumpulan Dark Queen dan Dark Prince terkenal dengan pembulian dan pembunuhan yang dilakukan oleh mereka. Tak ada sesiapa pun tahu tentang kes pembulian dan pembunuhan dekat Light School. Nama Light School sentiasa dianggap sekolah yang paling bersih...