Part 43

32 12 14
                                    

(Minhyuk Pov)

Aku pusing ke belakang sebaik je rasa bahuku di tepuk dan aku terkejut melihat Sechan dan Somin Songsaenim.

"Eoh apa Sechan dan Somin Songsaenim buat dekat sini?".Tanyaku."Kami nak naik benda ni lah."Jawab Sechan dan Somin Songsaenim.

Kini giliran Gikwang, Seo Rin, Yoseob, Yoora, Dongwoon, Ae Ri, Doojoon, Yerin, Minhyuk, Sooyun, Sungjae, Seolhyun bersama dengan Sechan dan Somin Songsaenim punya giliran untuk menaiki The Conquistador.

Macam biasa semua menjerit kecuali Doojoon.

Sementara itu.

(Myungsoo Pov)

Aku tanya pada yang lain nak naik permainan apa.

"Korang nak main permainan apa?".Tanyaku."Kita orang tak kisah pun nak naik yang mana dulu."Jawab semua serentak."Korang nak tak naik Atlantis?".Tanyaku lagi."Okay je."Jawab yang lain."Jom!".Jeritku kerana teruja.

Kami semua kini berada di tempat permainan Atlantis dan kami pun beratur untuk menaiki Atlantis.

Kami semua kini berada di tempat permainan Atlantis dan kami pun beratur untuk menaiki Atlantis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kini giliran kami berlapan yang akan menaiki. Dan kami dengan teruja mengangkat tangan sebaik je Atlantis berjalan turun ke bawah.

Selepas dah selesai kami pun mula mencari Gikwang, Seo Rin, Yoseob, Yoora, Dongwoon, Ae Ri, Doojoon, Yerin, Minhyuk, Sooyun, Sungjae dan Seolhyun.

Sementara itu.

(All Pov)

Kami pun keluar sebaik je permainan The Conquistador habis.

(Sechan & Somin Pov)

Kami hanya melihat Gikwang, Seo Rin , Yoseob, Yoora, Dongwoon, Ae Ri, Doojoon, Yerin, Minhyuk, Sooyun,Sungjae dan Seolhyun.

(Seo Rin Pov)

Aku terasa ada orang melihat aku dan yang lain. Aku terus beritahu sesuatu.

"Aku rasa ada orang perhatikan kita."Beritahuku.

(Gikwang Pov)

Aku memanggil Seo Rin dan tunjuk Sechan dan Somin Songsaenim.

"Rin."Panggilku."Apa?".Tanya Seo Rin."Sechan Songsaenim dan Somin Songsaenim dekat belakang kita."Beritahuku.

(Seo Rin Pov)

Aku terus pandang belakang dan terlihat Sechan dan Somin Songsaenim yang tengah melihat seseorang. Aku pun terus menegur Sechan dan Somin Songsaenim.

"Eoh apa yang Sechan dan Somin Songsaenim buat dekat sini?".Tanyaku."Kami naik The Conquistador."Jawab Sechan dan Somin."Oh."Aku hanya membalas dengan perkataan oh."Kamu semua buat apa tadi?".Tanya Sechan dan Somin Songsaenim."Saya dan yang lain bincang nak main permainan apa yang seterusnya."Jawabku."Oh ."Jawab Sechan dan Somin."

Sementara itu.

(Myungsoo Pov)

Aku mengajak yang lain untuk naik Flume Ride.

"Jom naik Flume Ride."Ajakku."Jom."Kata yang lain setuju.

(All Pov)

Kini kami pun sampai dekat tempat permainan Flume Ride dan beratur.

(Myungsoo Pov)

Aku beritahu sesuatu.

"Korang satu bot hanya 4 orang je yang boleh naik."Beritahuku."Oh."Jawab yang lain."

Aku terus memberi cadangan.

"4 orang dalam satu bot tapi kita ada lapan orang so kita akan bahagi 2 kumpulan. "Beritahuku."Boleh je."Jawab yang lain."Siapa nak naik dulu?".Tanyaku.

Aku melihat semuanya diam dan aku terus bahagikan kumpulan.

"Semua diam jadinya aku akan bagi kumpulan."Beritahuku."Okay."Jawab semua."Kumpulan 1 Yonghwa, Yeeun, P.o dan Maerin."Beritahuku.

(YongEunP.oMae Pov)

Kami hanya mengangguk.

(Myungsoo Pov)

Aku sambung balik.

"Kumpulan 2 aku, Jungyeon, Minhyun dan Juyeon."Beritahuku."Okay."Jawab Jungyeon, Minhyun dan Jeonju.

Sementara itu.

(Gikwang Pov)

Aku mengajak mereka balik.

"Dah jomlah balik rumah."Ajakku."Balik rumah siapa?".Tanya yang lain."Balik rumah aku dan Seo Rin."Jawabku."Nasib baik kami ada bawak baju."Beritahu yang lain kecuali Seo Rin.

Kami pun terus memandu pulang.

(YongEunP.oMae Pov)

Kami punya giliran untuk naik permainan Flume Ride.

Sebaik je giliran kami tamat tibalah giliran Myungsoo, Jungyeon, Minhyun dan Jeonju.

(MyungYeonHyunJu Pov)

Kami pun naik dan dengan teruja kami pun menjerit. Sebaik je turun air terpercik pada kami.

Selepas dah selesai kami pun berkumpul.

(Myungsoo Pov)

Aku memberitahu mereka sesuatu.

"Korang tak rasa ke pelik lagi 12 orang tu hilang?".Tanyaku."Pelik."Jawab yang lain."Aku rasa nak telefon salah sorang dari doranglah."Beritahuku."Telefonlah."Beritahu yang lain.

Aku terus mendail nombor seseorang dan melekapkan telefon dekat telingaku.

Korang rasa Myungsoo telefon siapa?

Maaf kalau tak best.

Vote +Comment=Next Chapter

taethebaehyung raraesihien baektothehyun- woon_cloud kwon_junhui GrUmpY_W00ji pottersya hazzanaf15



[C] King & Queen Of Light SchoolWhere stories live. Discover now