Part 72

19 4 17
                                    

Seo Rin menarik rambut Eunjin dari belakang.

Eunjin yang terasa terus menjerit.

"Sakitnya!".Jerit Eunjin.

Seo Rin memusingkan Eunjin ke depan.

"Eh budak!".Seo Rin memanggil Eunjin.

Eunjin terkejut.

"Budak engkau terkejut ke tengok aku?".Tanya Seo Rin."Siapa engkau?".Tanya Eunjin."Aku ketua queenka dan merangkap kekasih pada Gikwang."Beritahu Seo Rin.

Eunji memandang Seo Rin.

"Kenapa engkau takut ke?".Tanya Seo Rin."Buat apa aku nak takut dengan engkau?".Tanya Eunjin berani."Buat apa engkau bagi susu yang ada racun ni dekat namchin aku?".Tanya Seo Rin.

Eunjin terkaku dengan pertanyaan Seo Rin.

"Masa bila aku letak racun?".Tanya Eunjin."Salah mungkin engkau letak ubat pengasih supaya Gikwang jatuh cinta dengan engkau betul tak?".Tuduh Seo Rin.

Seo Rin mendekatkan diri ke arah Eunjin dan menuang air susu pisang ke kepala Eunjin.

"Apa macam?".Tanya Seo Rin."Tak guna punya perempuan!".Jerit Eunjin.

Seo Rin menolak Eunjin.

"Oops tak sengaja!".Seo Rin menekup mulutnya.

Seo Rin tunduk ke bawah dan memberi amaran pada Eunjin.

"Engkau jangan cuba dekat dengan Gikwang kalau tidak engkau mampus."Seo Rin memberi amaran pada Eunjin.

Seo Rin pun berlalu pergi dan Eunjin berdecit.

"Tch."Decit Eunjin.

Ada seseorang mendekati Eunjin dan menarik Eunjin bangun.

"Babe macam manalah engkau boleh jatuh?".Tanya orang itu."Chaeyeon."Panggil Eunjin."Aku rasa nak bunuh perempuan tu."Beritahu Eunjin."Engkau jangan aku dengar kalau engkau cuba nak balas dendam lagi teruk dia buat."Kata Chaeyeon.

Kebetulan seseorang terdengar dan berlari ke tempat duduk Dark Queen dan Dark Prince.

Orang itu pun menjerit.

"Rin!".Jerit orang itu."Apa dia Juyeon?".Tanya Seo Rin."Perempuan yang engkau cari gaduh tu nak bunuh engkau."Beritahu Juyeon.

Seo Rin senyum dan bangun.

"Permainan yang menarik tapi engkau akan mati dulu."Beritahu Seo Rin bersama senyuman sinis.

Seo Rin memberi arahan.

"Jungyeon bagitahu dekat perempuan tu jumpa aku dekat depan tandas lama."Arah Seo Rin."Menurut perintah."Kata Jungyeon.

Jungyeon pergi ke arah Eunjin dan Chaeyeon. Jungyeon pun menegur Eunjin dan Chaeyeon.

"Annyeonghaseyo!".Tegur Jungyeon.

Eunjin memandang Jungyeon.

"Cari siapa?".Tanya Eunjin."Cari budak bernama Eunjin."Jawab Jungyeon."Iya kenapa?".Tanya Eunjin."Ikut aku pergi tandas lama."Jungyeon mengajak Eunjin.

Sebelum Jungyeon pergi bersama dengan Eunjin sempat lagi dia memberi amaran pada Chaeyeon.

"Engkau jangan ikut kalau aku tahu mati nanti aku kerjakan."Jungyeon memberi amaran.

Jungyeon pun membawa Eunjin pergi ke tandas lama. Sampai je kelihatan Yoora, Ae Ri, Yerin, Sooyun, Seolhyun, Jungyeon, Juyeon, Yeeun, Maerin, HyuJin dan Areun berada di depan tandas kecuali Seo Rin.

Jungyeon memandang Yoora.

"Mana Seo Rin?".Tanya Jungyeon."Tak tahu."Jawab Yoora.

Yoora memanggil Jungyeon dengan lambaian tangan. Jungyeon yang dapat tahu terus berkumpul bersama.

"Okay."Angguk Jungyeon.

Kepala Eunjin di pukul dari belakang.

*pukk*

Seo Rin menyuruh Ae Ri dan Yerin menarik Eunjin pergi ke satu tempat yang sejuk.

"Ae Ri dan Yerin bawak dia pergi tempat penyimpanan barang beku yang lama."Arah Seo Rin."Baik Rin."Kata Ae Ri dan Yerin.

Korang rasa tempat apa yang Seo Rin maksudkan?

Vote +Comment=Next Chapter

IM-CHANGMIN kwon_junhui
Kkim_Sooyun woon_cloud
GrUmpY_W00ji byunbaconxx-
rarowithhwa jhaenut
theleehj-

[C] King & Queen Of Light SchoolWhere stories live. Discover now