~2~

487 57 59
                                    

Yoongi pov
Η μέρα στο σχολείο περνάει βαρετά.

Δεν είναι οτι δεν μου αρέσουν τα μαθήματα αλλά ο τρόπος που διδάσκονται είναι τρομερά βαρετός.

Ακούμπησα το κεφάλι μου πάνω στο θρανίο και έκλεισα τα μάτια μου για να ξεκουραστώ λίγο. Τα μαθηματικά δεν είναι και το καλύτερο μου.

"Έτσι και σε καταλάβει ο μαθηματικός την έβαψες"  μου ψιθύρισε ο Hoseok στο αυτί. "Δεν με νοιάζει ας με καταλάβει" απάντησα και εκείνος έγνεψε.

Ο Hoseok και ο Namjoon είναι οι δύο κολλητοί μου απο τότε που μετακόμισα εδώ.

Μου λείπει πολύ το σπίτι μου στη Daegu και μαζί με αυτό όλη μου η παρέα απο εκεί.

Ο Taehyung , ο Seokjin και ο Jungkook είναι οι φίλοι μου από εκεί. Έχω να τους δω περίπου ενάμιση χρόνο. Μου λείπουν πάρα πολύ.

Μου λείπουν οι βλακείες που κάναμε. Που κοιμόμασταν στο σπίτι του  tae και κάθε πρωί τσακωνόμασταν γιατι δεν ξυπνούσα. Που με κορόϊδευαν επειδή είμαι κοντός και άλλα πολλά τέτοια.

Όχι πως τώρα παραπονιέμαι για κάτι. Έχω τους δύο καλούς μου φίλους που και με αυτούς περνάμε τέλεια.

Οι γονείς μου πάντα ήταν καλοί μαζί μου και με αγαπούσαν. Όμως υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρουν για εμένα. Και λένε πράγματα που με πληγώνουν.

Με πληγώνουν πολύ...

Όσο καλα και να φαίνομαι  εγώ μέσα μου πονάω. Όλα αυτά τα λόγια που ακούω σαν έντομα βουίζουν στα αυτιά μου. Σαν ψίθυροι από φωνές ηχούν στο μυαλό μου. Νιώθω ένα μεγάλο κενό. Σαν κάτι να λείπει.

Όλα αυτά θέλω να τα φωνάξω. Να ουρλιάξω. Να πέσω στα γόνατα και να αρχίσω να κλαίω.

Αλλά κανείς δεν θα είναι εκεί για να με καταλάβει...

_______________________________________
Λοιπον αλλο ενα κεφαλαιο σημερα.

Γενικα θα ανεβαινουν αρκετα κεφαλαια μεσα στην μερα και θα προσπαθησω να ανεβαζω καθημερινα.

Ελπιζω να σας αρεσε.

Αν θελετε πατηστε την ψηφο ☆ και αφηστε ενα σχολιο.
Φιλια♡♡
Deppy♡♡♡

𝐑𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧  / / ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿWhere stories live. Discover now