Yoongi pov
Οι ακτινες του ηλιου που περνουσαν μεσα απο το μισανοιχτο παραθυρο με χτυπησαν στα ματια κατι που με εκανε να ξυπνησω.Ξεφυσηξα καθως προσπαθησα να βρω σωτηρια κρυβοντας το κεφαλι μου κατω απο το παπλωμα αλλα δεν επιασε. Ο ηλιος ειχε διαφορετικη αποψη για το σημερινο μου ξυπνημα και αυτο σιγουρα δεν περιειχε χουζουρεμα.
Τελικα το πηρα αποφαση και σηκωθηκα απο το κρεβατι - οσο και να μην το ηθελα- πηγαινοντας στην κουζινα.
Με το που εφτασα στην κουζινα η πρωτη μου σκεψη ηταν οτι θα ημουν καλυτερα με τις ακτινες να μου χτυπαν τα ματια.
Κυριολεκτικα επικρατουσε το χαος.
Ο tae και ο jungkook τσακωνοντουσαν για το ποιος θα φαει την τελευταια τηγανιτα καθως πεταγαν φρουτα ο ενας στον αλλον , ο namjoon διαβαζε ενα βιβλιο , ο hoseok εβλεπε βιντεο στο κινητο του και γελουσε μονος του και ο jin τους εκραζε ολους.
Ναι σιγουρα θα προτιμουσα τις ακτινες.
"Yoongi hyung ξυπνησες" ειπε ή μαλλον φωναξε ο jungkook. Δεν του απαντησα το μονο που εκανα ηταν να τους ριξω ενα δολοφονικο βλεμμα που ηταν αρκετο για να τους κανει να σκασουν.
"Καλημερα" ειπα αφου ολοι ειχαν ηρεμισει. "Καλημερα" μου απαντησαν.
"Λοιπον εχω φτιαξει ομελετες , τηγανιτες αλλα νομιζω εχουμε δημιτριακα και μπαρες αν θες" μου ειπε ο seokjin. "Νομιζω θα πιω απλα εναν καφε" του ειπα. "Οπως νομιζεις"
Το πρωινο περασε ησυχα -ευτυχως- το μονο που ακουγοταν ηταν οι συζητησεις που ειχαμε με τα παιδια καθως και τα γελια μας.
Μακαρι να ημουν συνεχεια ετσι.
Πισω στο σπιτι ποτε δεν ενιωθα ετσι. Παντα ενιωθα χαζος και ασχημος. Εδω... εδω νιωθω εξυπνος και ομορφος.
Οι φιλοι μου με κανουν να νιωθω ετσι. Χαμογελασα σε αυτη την σκεψη.
"Τι εγινε hyung και χαμογελας;;" με ρωτησε με πονηρο υφος ο hoseok. "Τιποτα" απαντησα.
"Και δεν μου λες hyung τι εγινε και αργησες χτες;;;" ρωτησε ο jungkook εχοντας ιδιο υφος με εκεινο του hoseok."Τιποτα που να σε αφορα μικρε" του απαντησα.
"Δηλαδη δεν θα μας δωσεις ουτε ενα στοιχειο;;;" ειπε ο taehyung. "Το μονο που πρεπει να ξερετε ειναι οτι περασα υπεροχα..." ειπα.
Η εικονα του jimin ηρθε στο μυαλο μου και χαμογελασα. Τελευταια χαμογελαω συνεχεια. Ειναι καλο αυτο;;; Υποθετω πως ναι.
Σηκωθηκα απο το τραπεζι και πηγα εξω στην αυλη. Καθησα κατω στο γρασιδι καθως απολαμβανα τον πρωινο ηλιο. Εκανε λιγο ψυχρα ομως ηταν πολυ ωραια.
Ενιωσα κατι να γλυφει το χερι μου και γυρισα για να δω τον yeontan το κουταβι του tae.
Αρχισα να τον χαιδευω και να τον πειραζω. Μου γρυλιζε λιγο αλλα εγω συνεχιζα.
Αφου τον πειραξα αρκετα τον σηκωσα στην αγκαλια μου και τον κοιταξα στα ματια. Πως θα ηταν αραγε να μας μιλαν τα ζωα;;; Αναρωτηθηκα.
Εμενα παντως ειμαι σιγουρος πως θα με εβριζαν. Γελασα λιγο στην σκεψη μου.
Ο yeontan με κοιταζε σαν να ημουν τρελος.
Μπορει και να ειμαι...
_______________________________________
Αλλο ενα κεφαλαιο.Ξερω λιγο βαρετο αλλα σε λιγα κεφαλαια θα αποκτησει περισσοτερο ενδιαφερον η ιστορια.
Ελπιζω να σας αρεσε♡♡♡
Αν θελετε πατηστε την ψηφο ☆ και αφηστε ενα σχολιο.
Φιλια♡♡♡♡
Deppy♡♡♡
YOU ARE READING
𝐑𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 / / ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿ
Fanfiction~ T o m e Y o u a r e P e r f e c t ... ~ Y o o n m i n f f S t a r t e d : 1 4 / 4 / 2 0 2 0 F i n i s h e d : 15 / 6 / 2020 Completed