~35~

238 34 31
                                    

Jimin pov
"Jimin-ah"

Φώναξε ο seokjin από την κουζίνα. " Ναι jin Hyung;" ρώτησα. " Έλα να φάμε" είπε. "Τώρα έρχομαι".

Πήγα προς την κουζίνα για να τους δω όλους να κάθονται ήδη εκεί. Το φαγητό μύριζε υπέροχα πράγμα που με έκανε να πεινάω περισσότερο.

Ο jin μου σέρβιρε σε ένα πιάτο. Ξεκινήσαμε να τρώμε καθώς μιλούσαμε για διάφορα θέματα. Ο jin μας έλεγε τα κρύα ανέκδοτα του και όλοι άρχισαν να γκρινιάζουν λέγοντας του να σταματήσει. Εγω γελούσα τόσο πολύ που ένιωθα ότι θα μου κοπεί η ανάσα.

Μετά από λίγο τα πράγματα ηρεμισαν. "Ααα ξεχάσαμε να σας πούμε κάτι" είπε ο Hoseok. Όλοι γυρίσαμε την προσοχή μας σε αυτούς περιμένοντας να ακούσουμε αυτό που είχαν να μας πουν.

"Λοιπόν εγώ και ο Hoseok σε δύο μέρες πρέπει να φύγουμε. Μας πήραν οι γονείς μας τηλέφωνο. Είπαν ότι αφού ο yoongi γύρισε δεν έχουμε λόγο να μένουμε εδώ" είπε ο namjoon έχοντας μια στενάχωρη έκφραση στο πρόσωπο του.

"Δεν τους έχετε πει ότι ο yoongi έφυγε ξανά έτσι;; " ρώτησε ο taehyung και εγνεψαν και οι δύο θετικά.

Κοίταξα κάτω στα πόδια μου νιώθωντας τα μάτια μου να βουρκωνουν." Δεν-δεν έχει κανένας σας νέα του εε;;" ρώτησα. "Συγγνώμη Jimin αλλα όχι" είπε ο seokjin." Εγώ λέω να πάω σπίτι μου" είπα." Θα σε πάει ο jungkook" είπε ο jin.

Πήγα μέχρι την πόρτα περιμένοντας τον jungkook να έρθει. Αφού ήρθε βγήκαμε έξω. Ο jungkook εσπρωχνε αργά το καροτσάκι αφήνοντας μας έτσι να απολαύσουμε τον νυχτερινό ουρανό και το δροσερό αεράκι.

" Jimin Hyung μην ανυσηχεις θα γυρίσει" είπε ο jungkook. "Το ελπίζω jungkook" είπα. "Εγώ δεν το ελπίζω το ξέρω" είπε με σιγουριά. "Και πως είσαι τόσο σίγουρος;" ρώτησα.

"Το ξέρω πως θα γυρίσει γιατί σε αγαπάει Jiminie Hyung. Φαίνεται στον τρόπο που σε κοιτάει. Στον τρόπο που σου μιλάει. Στον τρόπο που σε προσέχει. Σε αγαπάει πολύ για να σε αφήσει Hyung " είπε. Χαμογέλασα στα λόγια του θέλοντας να τον πιστέψω.

"Σε ευχαριστώ πολύ kookie" είπα καθώς άγγιξα το χέρι του. "Τίποτα Hyung" είπε και μου χαμογέλασε.

Συνεχίσαμε για λίγο την διαδρομή μας μέχρι που φτάσαμε σπίτι μου. " Καληνύχτα Jiminie Hyung" με αποχαιρέτησε ο jungkook. "Καληνύχτα kookie".

Προχώρησα μέχρι την πόρτα. Πριν την ανοίξω ένα γράμμα που αχνοφαινοταν από το γραμματοκιβώτιο μου μου τράβηξε την προσοχή. Το έβγαλα έξω και ξεκίνησα να διαβάζω τι έλεγε πάνω.

Ulsan, Samsan-dong...
__________________________________
Άλλο ένα κεφάλαιο.

Θέλω να πιστεύω ότι δεν γίνετε βαρετή η ιστορία. Επίσης σας ευχαριστώ πολύ για τις 2k αναγνώσεις 😊😊😊.

Ελπιζω να σας άρεσε.💕

Αν θέλετε πατήστε την ψηφο και αφήστε ένα σχόλιο.

Φιλιά 😘
Deppy 💜🌙💙🌙💜

𝐑𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧  / / ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿWhere stories live. Discover now