Yoongi pov
Είναι οι δύο χειρότερες εβδομάδες τις ζωής μου.Πλέον νιωθω τα μάτια μου να τσούζουν από το κλάμα.
Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με τον Jimin όμως κάθε φορά μου το έκλεινε.
Για αυτό δεν ήθελα να του το πω. Ήξερα ότι δεν θα το αντέξει. Δεν είναι και λίγο να μαθαίνεις ότι το άτομο που ήσουν μαζί τόσο καιρό έφταιγε η οικογένεια του για τον θάνατο των γονιών του και του αδερφού του.
Εδώ και τρεις περίπου μέρες έχω σταματήσει να προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί του. Αποφάσισα ότι θα έπρεπε να τον αφήσω να σκεφτεί.
Την προηγούμενη εβδομάδα τα παιδιά ήρθαν και με βρήκαν. Λογικά θα είδαν τον Jimin στενάχωρημενο, εκείνος θα τους είπε τι έγινε.
Στην αρχή ήταν πολύ νευριασμενοι μαζί μου. Όμως με το που τους εξήγησα την κατάσταση προς έκπληξη μου με καταλαβαν και προσφέρθηκαν να με βοηθήσουν.
Συνέχεια λένε στον Jimin ότι δεν έφταιγα εγώ και ότι πρέπει να με αφήσει να του μιλήσω.
Θέλω πολύ να τον δω. Δεν μπορώ ακόμα να συνειδητοποιήσω τι έχει συμβεί.
Την μια στιγμή τον είχα στην αγκαλιά μου, του χαϊδεύα τα μαλλιά, μυριζα το άρωμα του. Τώρα δεν θέλει να ξέρει καν ποιος είμαι.
Δεν ήθελα να γίνουν έτσι τα πράγματα. Πια εύχομαι να ήμουν ποτέ μέλος αυτής της οικογένειας. Πια δεν θέλω να ανήκω σε μια οικογένεια ρατσιστων, ομοφοβικων και δολοφόνων.
Γιατί αυτό είναι. Δολοφόνοι. Που το μόνο που σκέφτονταν ήταν το χρήμα. Το χρήμα όμως δεν φέρνει την ευτυχία.
Ουτε τα μεγάλα σπίτια, ούτε τα ακριβά αυτοκίνητα. Τίποτα αυτά δεν θα κάνει ποτέ κανέναν ευτυχισμένο.
Το μόνο που θα σε κάνει ευτυχισμένο είναι τα μικρά πράγματα που απολαμβάνεις στην ζωή.
Το διάβασμα ενός βιβλίου κοντά σε μια όμορφη θέα, μια κούπα με τσάι,η μελωδία της μουσικής, οι χαζομάρες με φίλους και η αγκαλιές με τον άνθρωπο που αγαπάς.
Οι τσακωμοι για το ποιο φαγητό είναι καλύτερο, οι βόλτες σε ένα μέρος με φύση, οι συζητήσεις κάτω από τον νυχτερινό ουρανό και τα μικρά φιλιά για καλυνηχτα.
Αυτά φέρνουν την ευτυχία. Αυτά κάνουν τους ανθρώπους να νιώθουν πλήρης.
Χάρης όμως την λαχτάρα κάποιων για χρήματα εγώ δεν θα μπορέσω ποτέ να τα απολαύσω αυτά.
Και πονάει.
Πονάει πολύ ...
__________________________________
Αλλο ένα κεφάλαιο.Σε αυτό το κεφάλαιο ήθελα να δώσω έμφαση στα συναισθήματα του yoongi. Επίσης θα θέλατε να κάνω face reveal ;
Ειχα κάνει σε ένα προηγούμενο βιβλίο μου όμως εκείνο το έσβησα οπότε ναι.
Ελπιζω να σας άρεσε 💕
Αν θέλετε πατήστε την ψήφο και αφήστε ένα σχόλιο.
Φιλια😘
Deppy💜🌙💙🌙💜
YOU ARE READING
𝐑𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 / / ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿ
Fanfiction~ T o m e Y o u a r e P e r f e c t ... ~ Y o o n m i n f f S t a r t e d : 1 4 / 4 / 2 0 2 0 F i n i s h e d : 15 / 6 / 2020 Completed