Simpozionul- Partea a II a

180 20 2
                                    

-Alo? rosti baiatul cu o voce nesigura. Cine e acolo?

-Hyung, stai linistit, sunt bine! N-o baga in seama! N-n...  se auzi pe fundal.

-MAI TACI! Buna, draga. Din cate observi, mult-iubitul vostru maknae sade frumos legat de un scaun pe masura lui si e pregatit sa-si ia o alta mama de bataie. 

-Han Mary? Daca te atingi de un singur fir de par al lui, cred ca voi uita ca am de a face cu o fata! 

- Ha, de un fir de par? Draga, eu iau tot. Deja a indurat o bataie.. Totusi, iti dau o sansa: renunta la tot. Renunta la Kan Ji, renunta la simpozion. Renunta! 

- Esti nebuna?! Nu voi face asta nici in ruptul capului! 

- Mai vedem. Sa facem altfel.. Jungkook nu mai scapa cu viata daca nu faci asta. Momentul lui Kan Ji va fi oricum ruinat, chiar crezi ca o sa te lase constiinta sa te distrezi la simpozion in timp ce pretiosul Kookie sufera? Sa fim seriosi, Taehyungie!

-Nu-mi mai spune asa! Bine, fie cum zici tu. Unde e? tipa frustat V.

- Vai, se vede cat tii la ea, asa usor renunti, iubire?

-Un-de e, Han Mary?! sopti sacadat baiatul.

- Oh, nu te impacienta! Iti trimit un mesaj cu coordonatele, scumpule. Pacat ca o sa ratezi simpozionul.. mare pacat! Te pup, paa!

-Ah, scorpie nenorocita ce esti! A inchis. In afara de faptul ca ma asteptam sincer sa ma rapeasca pe mine, tot merge conform planului, Kan Ji.

-Avem un avantaj de o jumatate de ora datorita GPS-ului. Noroc cu In Ha.. si cu Suga! Ce idee geniala, sa o trimitem pe In Ha spion!

- Da.. mi s-a mai zis ca sunt geniu.. Si ea si-a jucat rolul bine.. saraca, acum se chinuie sa ne acopere la simpozion! spuse Yoongi triumfator

- Toata lumea e la costum, da? am zis, incercand sa verific detaliile. Uitati legitimatiile aici! Sa-l recuperam pe Kook!

        GPS-ul ne ghida spre firma familei lui Han Mary, mai exact in parcarea subterana. In momentele acelea, nu ma puteam gandi decat la planul nostru si la cat de precisi si sincronizati trebuia sa fim. Mi-era teama pentru Jungkook. Mi-era teama ca nu vom ajunge la simpozion la timp, mi-era teama ca vom esua. In momentele acelea, incercam sa ma gandesc la cat mult de am muncit cu totii. De acolo imi luam puterea.

        Cand ne apropiam de destinatie, telefonul lui V suna. Era mesajul cu coordonatele. 

-Ha, cu un pas inaintea ta, am zis! Deja am ajuns. Rap Mon, Jimin, J-Hope, Jin, parcarea subterana! Acolo e Kookie! La semnalul meu si a lui Suga-hyung, mergeti acolo! Fetele, ne paziti spatele. Aveti grija de noi, tineti de 6. 

        Eu, Aiko si Kora ne-am pus legitimatiile si am intrat in cladire, asigurandu-le calea lui Suga si lui V, care incercau sa ajunga la panoul de control de la subsol. Cand baietii au luat liftul,singura cale de acces catre subsol,  noi am inceput  sa patrulam prin zona, interzicand accesul pe motiv ca "liftul era in reparatie". Deodata, un tanar inconjurat de garzi de corp pasii catre noi. Imi puteam simti pulsul crescand, tamplele zvacnindu-mi.

        -Kan-Ji, e fratele lui Han Mary! Nu te speria, ia-te dupa mine! imi sopti Kora, increzatoare.

        -Buna ziua, domnule director! zise Kora facand o plecaciune adanca, obligandu-ma sa o urmaresc. Domnule, ma tem ca trebuie sa va insotim daca vreti sa luati liftul, unele intrari ale acestuia sunt blocate si numai noi stim care.  Sper ca nu va fi o problema!

        - Awh, va multumesc pentru tot! Angajatii nostri fac o treaba foarte buna, nu-i asa? Sukuhesso! 

       Kora si fratele lui Han Mary au intrat in lift, iar eu si Aiko am ramas la intrare.

No more dark and wild dreamsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum