26. Не те лъжа!

128 14 2
                                    

Вече започвам да си мисля , че много хубаво не е на хубаво,  тоест щастлива съм вече защото съм с Хенри,  но имам чувството , че нещо ще стане.
Но не искам да мисля нищо лошо.
Единствено искам сега да съм до Хенри който така сладко спинка до мен а аз шматката го зяпам от десет минути .И си мисля,  че ако някой ми беше казал преди,  че ще бъда с Хенри щях да се изсмея.
Поне за мен ми  е странно как стана всичко това , преминах през много за да съм щастлива сега, понесох много удари за да се покаже усмивката на лицето ми.
Все още си спомням как всеки път премислях нещата които уж щях да му кажа , но като отивах при него и само  измишльотини говорех.

Но все пак съм благодарна , че именно аз съм до него в този момент , в прегръдките и съм щастлива , че мен ме дарява с целувките си.

От всичко това се усмихвам,  докато все още продължавам да го оглеждам като внимателно разучавам лицето му което  е така съвършенно.

Реших да го зарадвам като му направя закуска в леглото за  това леко станах от леглото така , че да не го събудя и отидох в кухнята и направих малко палачинки.
Занесох ги в спалнята и ги оставих на малката масичка до леглото.
Вниманелно седнах от едната страна на леглото и го целунах по бузата като той се усмихна а аз се засмях леко.

–Добро утро,  скъпа!

–Добро утро, приготвих ти палачинки, надявам се да ги харесаш.-подадох му палачинките и той започна да яде.

–Ти няма ли да хапнеш?

–Не съм гладна.

–Ще ядеш!-каза той като напъха една палачинка в устата ми и се засмя нагло.

***
Трябваше да се прибирам вкъщи за това се оправих на бързо и целунах Хенри преди да тръгна.
По пътя както винаги си слушах музика , просто няма как без музика.
Както си вървях видях Моли от другата страна на улицата за това изтичах при нея да я видя.

– Хей, Моли!-усмихнах се аз.

–Здравей Мия, какво правиш?

–Ами сега се прибирам защото бях при гаджето.

–Хенри , нали?

–Ъм... Да.

–Какво ли ще каже майка ти ако разбере,  че си с него.

–Ами ще се старая да не научи.

–Но моята приятелка не иска това!-погледна ме тя като се усмихна злокобно.

–За какво говориш , коя приятелка ?-бях прекалено объркана.

–Стига де Мия , наистина ли мислиш , че ще ти се размине. Заради теб се наложи Мадисън да се премести , но така прехвърли щафетата на мен.И искам да ти кажа , че този път няма да може да се справиш.-тя си тръгна а аз прекалено объркана се чудех как да асимилирам това което ми каза току що.

Не мога да повярвам, че  Моли също ми е набрала заради Мадисън,  и защо ще иска да ми отмъщава след всичко което преживях, след всичките обиди и мръсотии от нейна страна. Не съм очаквала, че ще може да прочие мозъка на момиче което няма нищо общо с тази история. Трябва да кажа веднага на Ники.

Бързо се прибрах в нас и отидох в стаята си и веднага звъннах на Ники  за да и кажа за Моли.
Набрах я и след една минута чух гласа й .

–Хей,любов!

–Трябва да ти кажа нещо важно за Моли.

–Да не е станало нещо с нея?

–Днес по-рано я видях и се заговорихме и тя ми каза неща от сорта на "Какво ли ще каже майка ти ако разбере , че си с Хенри"  и " Моята приятелка иска майка ти да научи". Мадисън е промила мозъка на Моли и сега Моли иска да ми направи мръсно.

–Не мога да повярвам!

–И аз,  не очаквах това да стане.

–Не! Не мога да повярвам,  че не вярваш на Моли , та тя е много мило и добро момиче а ти я изкарваш като някое чудовище.

–Не е така , тя ми го каза.

–Просто си признай, че ревнуваш и просто искаш да я изкараш черната овца в очите ми. Не мога да повярвам.-тя ми затвори а аз просто не издържах и легнах върху леглото като оставих сълзите ми да парят в  очите ми. Най-добрата ми приятелка не ми вярваше, това беше голям удар в сърцето ми.
Трябваше да направя нещо , да покажа,  че Моли не е такава за каквато се представя. Но то пък и аз съм си виновна,  не трябваше да се доверявам на човек с който се познавам от два дена.

Явно наистина много хубаво не е на хубаво. Страх ме е какво ще последва от тук на татък , но трябва да бъда винаги внимателна.



Здравейте от мен , това е новата глава която се надявам да ви хареса и дано да нямам много грешки.
Може да я харесате или коментирайте ако искате 💜
Следващата глава ще е скоро❤Обичкам ви❤💜❤💜

Fuck You, Love ( Завършена) Where stories live. Discover now