32.Мразя те

130 13 10
                                    

Ден втори от както Хенри разби сърцето ми на малки части. Странно ли е , че вече съм му простила.

Но все още съм му ядосана. Защо винаги нещо или някой ми съсипва настроението, никога не мога да задържа усмивката на лицето си.

И точно за това извиках Ники да ме разсее от това което чух вчера.

Но преди това разбира се майка ми, ми прочете  на бързо едно конско, колко лош е Хенри и съм направила грешка да стана гадже с него и както винаги завърши конското с  "Нали ти казах ".
Тя знаеше за това което бе направил Хенри
Та наложи се да спре с конското защото Ники чукаше на вратата, аз отворих и видях, че носеше две пълни торби с храна.

Тя влезе и поздрави майка ми която продължаваше да ме гледа така лошо. Игнорих зловещия поглед на майка ми и с Ники влязохме в стаята ми като аз отново легнах върху леглото чакайки Ники да каже нещо.
Но , не просто седна до мен и аз се изправих в седнало положение за да мога да я видя.
Настана мълчание , и двете чакахме някоя да започне първа да говори.

–Не мога да ти кажа, че те разбирам,защото не съм била в такава ситуация, но като приятел ти обещавам, че ще бъда до теб каквото и да стане. Моля те покажи онази усмивка която ми оправяше деня, дори тази усмивка да е фалшива я покажи.-тя ме прегърна като аз разбира се отвърнах на прегръдката и леко се усмихнах,  и не тази усмивка не бе фалшива , беше истинска защото до мен стоеше човек който държеше на мен и ме подкрепяше когато извърша някоя глупост.

Тя развали прегръдката и ме погледна като хвана раменете ми.

–Трябва да ти купим в телефон, защото трябва да знам винаги какво вършиш. Отиваме до мола!-заяви тя като стана от леглото.

–Много ме мързи за да изминавам такова разстояние , нали знаеш , че можем да поръчаме от интернет.

–Стегни се малко ! Станала си като Min Yoongi от BTS . Нуждаеш се от разходка.-замерих я с възглавница.

–Сега ми я върни защото искам да спя.

–Не! Първо ще отидем до мола, за да ти купим телефон а и кой знае , може да видиш някой убавец.-смига ми тя.

–Ама  хайде първо да хапнем?

–После ще ядем!

–Оф добре, ще ми трябват пет минути.-тя излезе от стаята а аз облякох на бързо дрехи различни от пижамата ми.

Fuck You, Love ( Завършена) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang