Цял ден със Ники се забавлявахме, пяхме с цяло гърло кпоп песни, ядохме торта и се смяхме, стараех се да направя деня специален за Ники.
И дойде ред за изненадата която бях приготвила на Ники, само се моля да не ме убие.
–Любов моя дойде ред за твоята изненада.
–Иеее, давай я .-каза тя като изпъна ръцете си.
–Преди това ще те помоля да се преоблечеш в нещо друго освен блуза и къси панталонки.-тя ме погледна супер странно, но въпреки това отиде да се преоблече.
След може би десет минути тя дойде като си беше облякла черни скъсани дънки и бебешко розова блуза.
Хванах я за ръката и се запътихме........за прослушване в едно предаване за млади певци.
Вчера докато пееше аз тайно я снимах и изпратих този запис и я приеха за прослушването.Тя доста се очуди като влязохме в залата , но пък на мен беше смешно.
–Супер, взела си билети за предаване.
–Аммм.... Не точно.
Заведох я зад кулисите и някакъв мъж и даде микрофон а тя милата , по-объркана не е била в живота си.
Извикаха името й а аз и пожелах късмет а тя каза"ще те убия".
Тя излезе на сцената, представи се и започна да пее "Promise " на Jimin от BTS и след като я изпя журито й казаха, че ще й звъннат когато са взели решение.
Със ярост в очите се насочи към мен а аз се хванах за главата защото знам какво щеше да следва.
–Какво си направила ,защо , кога ?
–Ти си виновна , пееш невероятно, и ще ми благодариш когато станеш известна личност.
–Ахх, ти.....!-каза тя като ме удари леко по главата, но после ме прегърна.
–А сега да отидем в нас да празнуваме!-казах аз с цяло гърло а Ники се засмя.
Двете първо отидохме до едно кафене и си взехме по едно фрапе и седнахме малко да починем.
Но от както седнахме на масата едно момче не спря да зяпа Ники.
На пръв поглед беше сладък, но аз не си давам толкова лесно моята любов.
Изведнъж момчето стана и остави на масата едно малко листче със телефонен номер.–Видя ли го колко беше сладък.-попита Ники като гледаше как той излиза от кафенето.
–Поредният идиот ако питаш мен!-отговорих троснато аз а Ники взе листчето и го прибра в чантата си .
–Айш....да не мислиш да му звъниш, няма да те дам толкова лесно.-казах аз като я прегърнах силно.
–Не съм казала, че ще му звъня.
–А добре.-успокоих се аз.
–Само си го помислих.-каза тя като сложи усмивката на лицето си.
–Каквото и да правиш, с тоя индивид знай , че аз съм до теб , и ако стане нещо ще взема тигана под ръка.
–Ха ха, добре.
Двете станахме от масата и си тръгнахме от кафенето като директно се прибрахме в нас тъй като щяхме да довършим партито на Ники.
След като се прибрахме тя извади алкохола от хладилника и взе само една чаша за себе си , защото аз не пия и дойде при мен.
Очите й направо блестяха като гледаше към алкохола и на моменти ми идеше да метна целия алкохол през терасата, но тя щеше да ме убие така , че по добре да не го правя.
До нея аз приличам на бебе с това сокче от портокали, но не искам отново да се излагам както онази нощ в дискотеката.
Това ,че успях да зарадвам Ники на рожденият й ден ме правеше щастлива и на моменти забравих за всичко станало сутринта, дори не мислех и за Хенри което беше постижение защото по принцип той ми е в главата 24/7.
***
Точно както си и помислих алкохола напълно размъти главата на Ники за това я изпратих да спи в стаята ми а аз се заех да почиствам бъркотията която бяхме създали и двете.
Изведнъж телефона ми звъна и този човек беше.........
******Следва продължение ************
Ай да вкарам малко драма в тая сапунка, че взе да става скучна вече 😁
Надявам се да ви хареса главата и дано да нямам грешки.
До скоро ❤
Обичкам ви ❤❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck You, Love ( Завършена)
RomansaМомиче с чисто сърце , но любовта я превърна в откачена кучка . История в която любовта , не е просто целувки и мили жестове а е нещо което оставя трайни белези в едно обикновенно момиче. Но в стремежа си да открие истинската любов открива неща коит...