Колкото и да съм съсипана вътрешно, колкото и сърцето да ме боли дори когато чуя неговото име не трябва да позволявам на болката да ме съсипе изцяло.
Точно и затова реших да отида на дискотека , да се позабавляваме с Ники. Разбира се няма да докосна алкохол защото мога да извърша някаква простотия отново и после да съжалявам.
С Ники бяхме в моята къща за да се оправим, първо тя си взе душ после и аз и след което тя седна да се гримира като искаше и мен да ме гримира ,но аз отказах защото не издържам това на лицето си. А и мисля, че да си естествен е по-хубаво от колко да слагаш 8 кубика грим.
След като се оправихме викнахме такси което ни заведе пред дискотеката.
–Сигурна ли си, че искаш да отидем на дискотека?
–Да, ще се забавляваме и спокойно няма да припаря до алкохола, не съм се променила.
–Добре.-двете влязохме в дискотеката и веднага усетихме онази миризма на цигари и алкохол която ни удряше в лицето.
Разбира се , очите на Ники светнаха когато видя алкохол.–Ще отида да си взема нещо за пиене, за теб вода нали?
–Да ,но защо не седнеш , аз ще отида, само кажи какво искаш да ти взема.
–Ами засега две чаши с уиски и една чаша водка.
–Още от сега усещам , че ще те влача до вас.-тя се засмя леко.
Промуших се през хората които си танцуваха за да стигна до бара където едно доста хубаво момче ми се усмихна.
–Какво ще искате?
–Ами две чаши уиски, една водка и една вода.
–Ти ли ще ги пиеш?- попита той докато правеше поръчката ми.
–Не са за мен , за моята приятелка са.-посочих я с пръст за да я види.
–Доста е красива.
–Не точи лиги по нея , заета личност е.-казах като се усмихнах.
–Ами ти, заета личност ли си?
–Искам да кажа да , но за жалост не.-взех чашите с алкохол.
–Искаш ли да излезем някой път?-мазната усмивка му се показа на лицето.
–Не благодаря , такива индивиди като теб са ми ясни а и не търся нови запознанства. -тръгнах с чашите оставяйки го сам като някой идиот и бързо отидох при Ники която си пишеше с гаджето . Оставих чашите и седнах до нея като гледах какво пише.
ESTÁS LEYENDO
Fuck You, Love ( Завършена)
RomanceМомиче с чисто сърце , но любовта я превърна в откачена кучка . История в която любовта , не е просто целувки и мили жестове а е нещо което оставя трайни белези в едно обикновенно момиче. Но в стремежа си да открие истинската любов открива неща коит...