17.Няма ги вече!

146 15 10
                                    

"Наказана за един месец " това бяха думите на майка ми вчера когато се прибрах и сега искам или не си сяда в стаята по цял ден гледайки к-драми докато ям вредни храни.

Все още не мога да забравя изражението на Хенри когато го прегърнах,  но все пак тайно се надявах той да ми отвърне а не както стана вчера.

Но въпреки това му благодаря много,  защото ако не беше той в този момент не знаех какво да правя.

Реших да звъна на Ники защото след онази нощ изобщо не съм я чувала, взех си телефона и я набрах.

–Ало, любов моя , какво си правиш?

–Ти къде изчезна ма , никъде не те намерих.Искам да ми обясниш.

–Твърде е дълго за телефон така, че ела  в нас.

–А не може ли в някое кафене?

–Наказана съм а и във нас има пица?

–След пет минути идвам.

Тя бързо затвори телефона а аз се засмях.
Отидох до кухнята за да приготвя две  парчета  пица за мен и Ники, след това обратно към стаята ми за да ги оставя там.
След 5 минути на вратата се почука и аз веднага отворих а Ники още от вратата ме погледна със въпросителен поглед.

–Ще ти обясня всичко, само да отидем в стаята ми.-Казах аз като хванах ръката й и отидохме в стаята ми.

Тя седна на леглото като все още ме гледаше така въпросително.

–Така......ами онзи ден когато бяхме на дискотека така се бях напила , че се събудих на другия ден в друга къща.

–Какво си направила бе?-извика Ники.

–Спокойно, все още съм девствена, тази къща беше на Хенри, той ми каза , че съм му звъняла много пъти и съм му казвала , че го обичам.
Общо взето нищо интересно не стана освен , че вчера отново го видях да се усмихва и сърцето ми направо се разтапяше от неговата усмивка.
Той беше добър към мен и ми даде да закусвам и аз.......го прегърнах като му благодарих , че прави това за мен.

–Момиче ,трябва да ви съберем!-каза твърдо тя.

–А не, няма до бъде със самовлюбен идиот.

–Но не отричай , че изпитваш нещо към този самовлюбен идиот.

–Да, харесвам го, но какъв смисъл има да се опитвам да стане нещо като той си ми го каза в лицето "Жалка си".

–Наистина ли това е казал?

–По скоро думите му бяха "Изглеждаш жалка и затова ти помагам " но то е едно и също.

–Забрави за него сега!-каза гордо Ники като ми напъха в устата едно парче  пица–Днес ще се забавляваме, пък утре ще му мислим.

Тя стана от леглото и пусна музика като я усили на макс така,че и съседите да ни чуят.

Двете започнахме да танцуваме като във същото време тя пееше а пък аз тайно я снимах , не ме винете просто тя пее невероятно.

След големия концерт отидохме във кухнята за още храна тъй като си бях прасенце и изядох почти всичко.
В хладилника имаше сърмички и защото знаех колко ги обичаше Ники и дадох да яде.

Когато се нахранихме предложих на Ники да спи у нас , тя се съгласи и продължихме със слушането на кпоп.

Изморени от поредният концерт който изнесохме двете седнахме на дивана и започнахме да гледаме из социалните мрежи, но една снимка скри усмивката ми.

На снимката беше Мадисън и Хенри как се целуват,  признавам си , че ми беше много гадно когато видях тази снимка , защото аз наистина го харесвах .

Харесвах го дори и когато ми казваше , че изглеждам жалка,  харесвам дори когато ме  погледна за 0,001 секунда, дори тогава сърцето ми се топи, но тази снимка съсипа всичко .

Показах снимката на Ники и тя не каза нищо , просто ме прегърна защото знаеше ,че от това се нуждая в момента и й благодаря , че е до мен когато вътрешно се съсипвам защото тази снимка развали щастието у мен.

Не издържах за това просто  пуснах сълзите на воля а Ники не ме пускаше.Тя взе телефона и го изключи за да не гледам повече тази снимка , но дори без телефон отново я виждах в главата си и още повече плачех.

И този ден успя да го съсипе Мадисън,  дано сега да е доволна.

Ето ме с нова глава която се надявам да ви хареса, съжалявам, че е толкова къса , но не мога да мисля  повече.
До скороОбичкам ви ❤❤❤❤❤❤

Fuck You, Love ( Завършена) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang