Tüm bu olanların yani Sehunun Jongini öyle görmesinin ardından tam bir hafta geçmişti. Üniversitenin kısa tatil dönemine denk gelmişti. Sehun bunun için minnettardı çünkü Jongin'i görmek en son isteyeceği şey bile olamazdı. Olaydan hemen sonra Sehun kendini eve kapatmıştı o günden beri Jongin'den defalarca cevapsız çağrılar ve mesajlar almıştı. En sonunda dayanamayarak telefonu kapatmıştı. Sehun depresyon kelimesinin ta kendisi olmuştu. Hala bir anlam veremiyordu, Jongin ona bunu neden yapmıştı? Oyun mu oynamak istemişti? İstemişse de başarmıştı oyunu oynayıp Sehun'un kıçına tekmeyi basmıştı. Mantığına karşın kalbi onu neden aradığını sorguluyordu. Emindi,kesin açıklayabilirim klişesini zırvalayacaktı. Elbette açıklaması olacaktı fakat Sehun bu açıklamayı deli gibi merak etsede dinlemeyecekti çünkü eğer dinlerse mantığını kaybedip kalbi ile hareket edecekti,Jongin onun yanında olduğu her an mantığı bir şekilde devre dışı kalıyordu. Herifin her zerresi Sehunu fena etkisi altına alıyordu. Aşağıdan Chanyeol'un ona seslendiğini duyunca kıçını kaldırmaya karar verdi fakat yatağa geri yapıştı her yeri uyuşmuştu lanet olası yerde kaç gündür pinekliyordu? Aynaya bakmaya bile korkuyordu Sehun. Zor da olsa ayağa kalkmayı başardı. Merdivenlerden kendini sürükleyerek indi. Baekhyun gelmişti,Sehun bunu görür görmez geri dönüyordu ki Baekhyun ona seslendi;
-Hey Sehun! Lütfen bir kez beni dinlesen?
-Jongin ile ilgili hiç birşey duymak istemiyorum Baekhyun, bu mesele tamamen kapanmıştır.
-Yanlış yapıyorsun Sehun, hiç sorgulamadan öylece bırakamazsın. Nedenini bile bilmiyorsun! Tamam seni anlıyorum zaten bunun için burdayım. Jongin'i görmek istemediğini biliyorum, bu yüzden sana olanları açıklamaya geldim. Lütfen Sehun, yalvarırım ben hayatımda Jongin'i böyle dağılmış görmemiştim. Beni bir dinle, sadece dinle..ikna olup olmamak sana kalmış.
Sehun sıkıntı ile ofladı. Deli gibi merak ediyordu işte ama o tüm bu söylediklerinden en çok 'Jongin'i böyle dağılmış görmemiştim' cümlesine takılmıştı. Jongin de onun gibiydi demek..Pekala onun çektiği acıdan fazla acı çekemezdi.
-Tamam.
Baekhyun'un yüzünde bir rahatlama belirdi. En yakın arkadaşını, Jongin'i böyle görmekten sıkılmıştı. Elinden birşey gelmeliydi. Sehun köşe koltuğun karşısındaki tekliye zaten pelte olmuş bedenini bıraktı. Yorgun hissediyordu. Jongin'i özlemişti, hem de haddinden çok fazla.
-Olayın aslı şu ki Sehun; O gördüğün çocuk yani Jongin'i öpen Taemin'di. Eskiden bizim gruptandı ta ki bir partide kafayı dağıtıp Jongin'e ilân-ı aşk edene kadar. Sarhoşluktandır dedik fakat Taemin uzun zamandır Jongin'e bazı hisler besliyormuş. O gece daha kötüsü ne olabilir derken Jongin'e zorla kendiyle ilişkiye girmesini teklif etti, bizim için bardağı taşıran son damlaydı. Aramızdaki birisinin bu yaptıkları hepimizi en çok ta Jongin'i üzdü. Geçen haftaki şahit olduğun olay da bununla alakalıydı. Taemin üniversiteden ayrılmıştı fakat geçen ziyarete gelmiş Jongin'le karşılaşmış, onunla konuşmak için yalvarmış, özür dilemiş Jongin'de başından savmak için sadece bir kaç dakika demiş. Taemin Jongin'in her zaman seni sevdiğini bildiği için seni görünce Jongin'in dudaklarına yapışmış. Sonrası da işte sende. Olan olmuş açıkçası, Jongin sana bunları anlatmak için defalarca aradı, mesajlar bıraktı sen ona dönmeyince de devreye ben girmek zorunda kaldım. Buraya gelmek istemedi çünkü işlerin daha da kötüye gideceğini düşündü. Sehun, sana yemin ederim Jongin'in sana senelerdir deli gibi aşık olduğunu ben biliyorum. Ve dediğim gibi emin ol Jongin şuan senden kat kat dağınık durumda. Lütfen onu affet, ben onun iyiliğini herkesten çok istiyorum. Arkadaşımın gözümün önünde erimesine daha fazla dayanamam. Artık herşeyi bildiğine göre takdir senin, umarım ikiniz de birbirinize yazık etmezsiniz. Dinlediğin için teşekkür ederim.
Baekhyun, yerinden kalkıp kapıya doğru yol alırken Chanyeol'da sevgilisini yanlız bırakmadı. Sehun'a bu gece geç geleceğini söyledi, ikisi de evden ayrıldı. Sehun oturduğu tekliden hala kalkmamıştı. Düşündü, biliyordu kalbinin galip geleceğini eninde sonunda bu olacaktı zaten. Baekhyun haklıydı. Anlattıklarının sahtelik payı yoktu. Jongin'e olan sevgisi üstün gelecekti tabiki.
Yerinden kalktı hızlıca bir duşa girecekti, malum depresyondan çıkma zamanı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELIANTHUS •Sekai•
FanfictionSon 5 dakika. -Seni seviyorum, Jongin. Eğer..eğer ben seni bırakırsam lütfen bana verdiğin güzel kalbini de benimle birlikte gömme. Başkasını sev, senin sevgini hak eden, kalbi benimki gibi sadece senin için atabilecek birini. Ama unutma ki ben send...