Asrını yanına oturup elini tuttum.
Neyin var asrın neden böylesin anlat bana belki bir çözüm buluruz sana yardımcı olurum. Sana söz veriyorum hep yanında olacağımYüzüme baktı öce sonra yan dönüp kafasını dizime koydu.
-Ben evlilik dışı olmuşum annemle babam zorla evlenmişler sonra birbirlerini sevmişler buraya kadar her şey güzel ben doğduktan sonra her şey güzel gidiyormuş. Ben zor doğmuşum benden sonra annemin çoçuğu olmamış hem annemin bir daha çocuğu olmayacağı için hemde benim yüzümden evlendikleri için beni hiç sevmediler.
Ne yaptıysam kendimi sevdiremedim ben uğraştıkça daha çok nefret ettiler
Babam fiziksel zarar verdi annem de ruhsal zarar verdi. 18 yaşıma kadar bu böyle devam etti. Üniversiteyi kazandıktan sonra evi terk ettim yurda yerleştim hem okudum hem çalıştım hiç bir şekilde ondan yardım almadım bu yaşıma kadar kendi ayaklarımın üstünde geldim ama o benim peşimi bırakmadı.
Üniversite de sevdiğim bir kız vardı mutluydum babam öğrendi ve aramızı bozmak için her şeyi yaptı hep engel oldum ama başaramadım kıza ne dediyse ertesi gün beni terk etti hiç bir neden söylemeden öylece başka bir ülkeye gitti. Sonradan öğrendim babamın kızla konuştuğunu ne zaman mutlu olsam hep gelip bozdu ama bir şey fark ettim arkadaşlarım beni hiç sevmemişler o yüzden kimseye güvenemiyorum dedi.Göz yaşlarımı görmesin diye kafa mı başka tarafa çevirdim.
Peki borayala nereden tanışıyorsunuz
-O benim çoçukluk arkadaşım her zaman yanımdaydı. Hiç bir zaman vaz geçmedi ben işimi elime aldığım zaman onu da ortak yaptım.
Anladım prki baban şu an senden ne istiyor.
-Bilmiyorum inan bilmiyorum çok yoruldum artık bitmiş tükenmiş hissediyorum kendimi artık dedi.
Dizimin üstüne bir şey damladığında ağladığını anladım.
Biz senin yanındayız ben, Bora, Lisa hep yanında olacağız sen sedece pes etme dedim.
Bir şey söylemedi dizime yayılan sıcaklık arttığında kafa mı aşağı çevirdim ve şok oldum.
Dizime damlayan şey göz yaşı değil kandı Asrının burnu kanıyordu.😊 😊 Oylarınızı bekliyorum
Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın lütfen sizi seviyorum... 😊😊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİM~TAMAMLANDI ~
ChickLitHerzaman sevilen ve hiç bir zaman sevilmeyenin hikayesi