Medya:Bora Aslan
Pastanedeki işlerim bittiğinde eve döndüm asrın 'ın evine baktığımda ışıklarının yanmadığını gördüm daha fazla bakmadan eve girdim bizimkiler salonda oturup sohbet ediyorlardı.
İyi akşamlar canlarım
İyi akşamlar kızım açmısın yemek hazırlıyım mı? dedi annem
Hayır pastanede yedim yemek ben bir üstümü değiştirip geliyorum
Odama çıkıp üstümü değiştirip aşağı indim
Yarın kaçta gideceksiniz?
Sabah 11.00 de yola çıkarız dedi babam
Tamam ozaman.
Lisayla konuştum yarın gelecek beni merak etmeyin yani bol bol eğlenin deyip çay içip konuşmaya devam ettik. Saat 12.00 ye kadar sohbet ettik yavaş yavaş uykum gelmeye başladı bizimkilere dönüp ben yatmaya gidiyorum sabah görüşürüz diyip ikisininde yanaklarından öptüm iyi geceler dedim.
İyi geceler kızım dedi ikiside odama çıkıp alarmı kurup camdan dışarı baktım karşı cama baktığımda yine orada oturmuş öylece dışarı baktığını gördüm.
Ne yaşamıştı acaba bu kadar boş bakacak soğuk duygusuz merak ediyordum ama konuşmaya cesaret edemiyorum gerçi onun da konuşmaya niyeti yok gibi ama zamanla belki konuşuruz hayatın ne getireceği belli olmaz daha fazla düşünmeden yatağa girdim ve uyumaya çalıştım.
Kısa sürede uyuya kaldım.Sabah alarmın sesiyle uyandım hemen işlerimi halledip aşağı indim aanem kahvaltı hazırlıyor babamda daha aşağı inmemişti.
Annemin yanağını öpüp günaydın kraliçem
Günaydın papatyam dedi.
Babam daha kalkmadı mı?
Hazırlanıyordu
Tamam deyip sofraya oturdum babamda gelmişti zaten gitmeden pastaneye uğrayacakmısınız diye sordum.
Evet geçerken seninle vedalaşır öyle gideriz dedi annem
Tamam ben pastaneye gidiyorum orda görüşürüz.
Görüşürüz dediler arkamdan
Ayakkabımı giyip dışarı çıktım
Bahçeden çıkarken yine asrının evine baktım bahçede sarışın görebildiğim kadarıyla mavi gözlü bir adamla oturuyorlar. Mavi gözlü adamla göz göze geldiğimizde gülümsedi ve başıyla selam verdi bende selam verdim Asrın da arkasını dönüp bana baktı ve tekrar önüne döndü. İnsan bir selam verir öküz demek istesemde diyemedim ve yoluma devam ettim.
Pataneye ulaştığım da mert 'in yine erken geldiğini anladım içeri girip merte selam verip işe koyuldum.
Saat 10.30 gösterdiğinde içeri annemle babam girdi.
Hoş geldiniz gidiyormusunuz
Hoş bulduk kızım evet gidiyoruz geç kalmayalım dedik annem.
Tamam ne kadar kalacaksın ız peki
Bir hafta falan kalırız
Tamam size iyi tatiller yaramazlık yapmayın bu yaştan so ra kardeş istemiyorum ona göre annemin yanakları kızarırken babam sırıtıp göz kırptı.
Hadi oradan terbiyesiz bu yaştan sonra anne dayağı yiyeceksin diye koluma cimdik attı. Yaa anne acıttın ama
Oy kıyamam ben kızıma sen annene bakma utandı.
Tamam hadi gidin bol bol eğlenin benim yerimede eğlenin
Tamam kızım sizde dikkatli olun kapınızı pencerenizi kapatın gecenin yarısıda dışarı falan çıkmayın duyarsam kötü olur ona göre dedi babam
Merak etmeyin biz akıllı uslu dururuz.
Annemle babamla vedalaşıp içeri girdim akşama kadar mertle beraber müşterilerle ilgilendik.
Saat 09.00 olduğunda pastaneye kapattım mertle beraber yola çıktık onun evinin önüne geldiğimizde
İyi akşamlar mert yarın görüşürüz dedim. İyi akşamlar görüşürüz deyip içeri girdi bende yoluma devam ettim.
Bizim evin önüne geldiğim de aynı anda Lisa da geldi.
İyi akşamlar sarı şeker nasılsın bakalım
İyi akşamlar pamuk şeker iyiyim sen nasılsın
İyi işte iş güç
Anlıyorum hadi gel içeri geçelim sonra sohbetimize devam ederiz dedim.
Beraber içeri girip benim odama çıktık.
Lisaya dönüp ben duş alacam sen üstünü değiştir.
Tamam dedi.
Ben banyoya girerken o çoktan üstü çıkarmaya başlamıştı.
Banyadan çıkıp odaya geçtim Lisa ortalıkta görünmüyordu bende üstümü giyip aşağı indim
Lisa neredesin
Bahçadeyim diye bağırdı.
Bende mutfağa girip kendime kahve yapmaya başladım sonra Lisaya dönüp kahve istermisin diye sordum
Teşekkürler ben kendime yaptım diye cevap verdi.
Bende kendime yapıp yanına gittim.
Ee anlat bakalım var mı bir şeyler.
Yok bee hepsi hayvan gibi beğendiğim böyle adam gibi adam yok sende varmı diye sordu.
Bende de yok ama dikkatimi çeken biri var gibi
Vayy kimmiş bakalım
Yan evde oturuyor
Hmm kim, adı, ne kaç yaşında, yakışıklı mı cevap versene kızım
Ayy bi sus sakin söyleyeceğim
Adı Asrın demir otelleri var yaşını bilmiyorum ama çok yakışıklı ve çok soğuk aynı derin dondurucu gibi
Lisa büyük bir kahkaha attı derin dondurucu ha iyiymiş bende gülmeye başladım.
Yan bahçeden bir anda ses gelince Lisayla beraber oraya baktık bahçede biri öylece uzanmış duruyordu daha dikkatli bakınca bunun Asrın olduğunu gördüm ve öylece kaldım hareket edemedim.Oylarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİM~TAMAMLANDI ~
Chick-LitHerzaman sevilen ve hiç bir zaman sevilmeyenin hikayesi