Merhabalar bu ilk kitabım yanlışım olursa kusura bakmayın şimdiden iyi okumalar 😊
Medya:Güneş Kaya"Merhaba ben güneş mutlu bir ailem var tek çoçuğum o yüzden biraz şımarık büyüdüm yeri geldiği zaman olgunda olabiliyorum İstanbul da oturuyoruz iki katlı güzel bir evde ailemle yaşıyorum huzurlu ve güzel bir site tabi yan taraftaki oturan adamı saymazsak kendisini pek görmedim ama hislerime göre pekta tekin olduğu söylenemez.
Neyse devam edeyim güzel bir pastanem var pasta yaparak hem kendimi hem de müşterilerimi mutlu ediyorum
Sabah alarm sesiyle kalktım banyoya girip elimi yüzümü yıkadım üstümü giyip aşağı indim annem kahvaltı hazırlıyor babamda annemle uğraşıyordu.
"Günaydın mutlu ailem diye bağırdım babamda annemle uğraşmayı bırakıp bana sarılıp günaydın dedi.
Annemde gelip bizi ayırıp ayrılın bakim hadi oturun kahvaltı hazır diye bizi azarladı.
Kahvaltımı yapıp çıktım sonra yan eve baktım ama kimse yoktu genelde bir kaç adam olurdu bende umursamayıp yoluma devam ettim.
Yolda yürürken telefonum çaldı canım arkadaşım Lisa arıyordu."Alo Lisa"
" Nasılsın sarı şeker "
"İyiyim sen nasılsın pamuk şekerim"
"iyiyim bende spor yapıyorum fit kalmam lazım senin yaptığın o pastalar yüzünden kilo alıyorum dedi. "
"Aaa yeme sende zorlamı veriyorum"
" neyse napıyorsun"
"pastaneye gidiyorum sen de gel"
"tamam sporum bittiğinde gelirim bayyyy"
"Tamam görüşürüz deyip kapattım sonrada yoluma devam ettim. "
Pastanenin önüne geldiğim zaman açılmış olduğunu gördüm bizim haylaz yine erken açmış pastaneyi içeri girip etrafa baktım kimse yoktu sonra mutfağa girip baktım mert pasta yapmaya başlamıştı.
" Günaydınnn diye bağırdım "
" günaydın dedi mert"
" yine erken başlamışsın dedim ne yapayım abla evde duramıyorum geliyorum dedi."
" Eee nasıl gidiyor?"
" İyi gidiyor kek fırında bende krema yapıyorum dedi."
" Tamam bende yardım edeyim deyip işe başladım"
Bir saat sonra pastalar bitti bende mutfaktan çıkıp ön tarafa geçtim
Tam o sırada içeri Lisa girdi."Canım hoş geldin"
"Hoş bulduk diye sarıldı
Sonra oturup konuştuk. Sonra müşrwriler gelmeye başladı onlarla ilgilenirken zamanın nasıl geçtiğinin farkına varmadım bile bide baktım akşam olmuş mutfağa girip
" Mert ben gidiyorum dedim. "
"Tamam abla bende kapatır çıkarım dedi."
" Tamam iyi akşamlar""İyi akşamlar
Evin önüne geldiğimde yan tarafa baktım karanlıkta oturuyordu yine yüzü gözükmese bile ürkütücü duruyordu daha fazla bakmadan içeri girdim.
" İyi akşamlar canım ailem"
"İyi akşamlar canım kızım dediler"
"Ben yatıyorum çok yorgunum deyip odama çıktım üstümü değiştirip direk yatağa girdim yan taraftaki adamı düşünerek uykuya daldım.Umarım beğenirsiniz😊
Oylarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİM~TAMAMLANDI ~
Chick-LitHerzaman sevilen ve hiç bir zaman sevilmeyenin hikayesi