Σκοτάδι γύρο του, μόνο ένα λαμπατέρ φώτιζε από το σαλόνι μέσα στην νύχτα. Όλοι είχαν πάει για ύπνο. Η ησυχία που επικρατούσε σε τρόμαζε. Τον ίδιο όμως όχι, περπάτησε με ελαφρύ βήμα στο μαρμάρινο ακριβό πλακάκι της εισόδου. Ευτυχώς που δεν φορούσε παπούτσια που κάνουν τον χαρακτηριστικό τρίξιμο όταν κάποιος περπατάει σε αυτά. Κοίταξε αριστερά του όπου η πόρτα του γραφείου ήταν μισάνοιχτη. Έστριψε το σώμα του προς τα εκεί και προχώρησε. Την έσπρωξε ελαφρά.
Στο φως που έβγαζε το τζάκι που σιγόκαιγε τα τελευταία κούτσουρα, μέσα από το φως του φεγγαριού, κοιτούσε αυτό το υπέροχο πλάσμα που κοιμόταν ήρεμο στο καναπέ του γραφείου. Την πλησίασε με αργά βήματα και ελαφριά σαν γάτα κοντοστάθηκε μπροστά της. Κοιμόταν σε καθιστή στάση, με ανοιχτά χέρια και ελαφρά ανοιχτά πόδια λες και τον προσκαλούσαν να αγγίξει τον εσωτερικό της κόσμο, τον είχε τρελάνει, ήθελε να την αγγίξει αλλά φοβόταν μην την ξυπνήσει από τα όνειρα της.
Στο χέρι της ακόμα κρατούσε το ποτήρι με το ποτό της, το πήρε απαλά και το έφερε στα ρουθούνια του, τόσο όμορφο άρωμα είχε η ανάσα της, τα χείλη της είχαν αφήσει μια ελαφριά στάμπα πάνω στο γυαλί. Πέρασε το δάχτυλό του πάνω από την στάμπα και το έφερε στα δικά του χείλη μια γλυκιά γεύση ένιωσε στην γλώσσα του. Ήπιε όλο το περιεχόμενο που είχε αφήσει μέσα στο ποτήρι της μέχρι και την τελευταία στάλα την ένιωσε μέσα του, ότι δικό της τον έκανε να τρελαίνεται, δειλά πέρασε το δάχτυλο του στο μάγουλο της σε ένα απαλό χάδι και προχώρησε στο λαιμό της, τι υπέροχος λαιμός, το δέρμα της ήταν σαν μεταξύ, τόσο απαλό τόσο λείο ούτε μια ατέλεια. Αναδεύτηκε κάνοντας τον να τραβήξει το χέρι του απότομα από το σημείο που είχε σταματήσει το χάδι του. Εκεί στην φλέβα του λαιμού της.
Πέρασε ξανά το χέρι του, αυτή την φορά στους μηρούς της, στο ανεβασμένο νυχτικό της λίγο ακόμα και θα φαινόταν το εσώρουχο της. Την άκουσε να μουγκρίζει ευχάριστα. Ίσως το έβλεπε στον ύπνο της ότι κάποιος την αγγίζει. Σ 'αρέσει πλάσμα μου; το χάδι του ανέβηκε ποιο πάνω, φτάνοντας στην άκρη του εσωρούχου της, ήθελε να ακουμπήσει το κόσμο της, έκανε πάλι έναν μορφασμό που τον έκανε πάλι να απομακρύνει το χέρι του.
Έπρεπε να φύγει πριν ξυπνήσει πάνω στον καναπέ είχε αφήσει το λαστιχάκι από τα μαλλιά της. Το πήρε και το έβαλε στα ρουθούνια του. Μύριζε το άρωμα που είχαν τα φρεσκολουσμένα μαλλιά της, γιασεμί. Το αγαπημένο του λουλούδι. το έκλεισε στην χούφτα του σαν να την άγγιζε, το έβαλε στην τσέπη του μπουφάν του και εξαφανίστηκε στο σκοτάδι.
YOU ARE READING
MADNESS
Adventure«Θέλω να κάνω το σώμα σου να σπαρταράει από ηδονή...» «Ποιος είναι; Τι θες από μένα επιτέλους;» Η γραμμή έκλεισε. Έμεινε με το τηλέφωνο μετέωρο. Ως πότε θα την ενοχλούσε; Τι θέλει από αυτήν; Μια δολοφονία, ένας άγνωστος και μια γυναίκα που πάλευε μ...