ΚΕΦΑΛΑΙΟ 28

304 21 20
                                    

Οι φωνές του ακουγόντουσαν σε όλη την έπαυλη ψάχνοντας την. Είχε εξαφανιστεί από προσώπου γης, που είχε πάει; Κάτι όμως του έλεγε ότι αυτό δεν ήταν καλό.

Μπαίνοντας στο γραφείο της όπου και είχαν δώσει ραντεβού είχε την εντύπωση ότι ήταν εκεί γυμνή στο καναπέ να τον περιμένει αλλά μπαίνοντας δεν είδε τίποτα. Η σπασμένη τζαμαρία τον έκανε να νιώσει αυτή την ανατριχίλα που νιώθεις ότι φοβάσαι. Κάτι είχε συμβεί κάτι πολύ κακό είχε συμβεί. Έτρεξε σε όλους τους ορόφους ψάχνοντας για την αγαπημένη του, δεν ήταν πουθενά όμως. Λες και άνοιξε η γη και την κατάπιε. Κάποιος την απήγαγε, τελικά η ιστορία δεν είχε τελειώσει, αυτός κυκλοφορούσε ελεύθερος. Μάλλον είχαν πιάσει λάθος άτομο.

Σήμανε συναγερμό να ψάξουν όλοι οι φύλακες σε όλο το σπίτι και τα γύρο περιβόλια μήπως ήταν κάπου εκεί κοντά. Κάλεσε ενισχύσεις, δεν μπορεί να την είχαν πολύ μακριά κάπου θα ήταν. Η ένταση ήταν τόσο μεγάλη που το κεφάλι του νόμιζε ότι θα σπάσει. Πάνω που νόμιζε ότι θα ζούσε την ζωή του ξανά, όλα γκρεμίστηκαν. Το μυαλό του άρχιζε να κάνει άσχημες σκέψεις και αν την είχαν σκοτώσει; Και αν της έκαναν άσχημα πράγματα; Όχι όχι δεν έπρεπε τώρα να σκέφτεται έτσι. Έπρεπε να δράσει και μάλιστα άμεσα.

Η τοπική αστυνομία με την μυστική υπηρεσία του FBI έφτασαν με πολλά περιπολικά να έχουν περικυκλώσει την έπαυλη. έπαιρναν ανάκριση από όλους τους καλεσμένους που παραβρέθηκαν στο πάρτι μέχρι και αυτούς που είχαν φύγει νωρίτερα από το συμβάν. Κανείς δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα.

Μόνο ο Φιλ καθώς έβγαινε στον κήπο είδε την αφεντικίνα του να μπαίνει στο γραφείο με έναν τύπο και να μην ξανά βγήκε ποτέ από εκεί μέσα. Οι κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν το γεγονός προσπαθώντας να εστιάσουν στο πρόσωπο του.

«Αστυνόμε ψάξαμε για αυτόν από μια κατάθεση. Είχε συστηθεί ως Άντριου Κάμερον κτηματομεσίτης. Ψάξαμε στα αρχεία αλλά αυτό το όνομα δεν υπάρχει πουθενά.» ανέφερε μια πράκτορας έχοντας δίπλα της την μάρτυρα.

«Μήπως μπορείτε να μας περιγράψετε πως ήταν εξωτερικά;»

Καθώς περιέγραφε η γυναίκα στον σκιτσογράφο οι αστυνομία είχε κάνει αρχηγείο την έπαυλη με όλα τους τα συστήματα και τους υπολογιστές μικρόφωνα και κοριούς Ερευνούσαν κάθε γωνιά του σπιτιού. Νόμιζες ότι δούλευες στα γραφεία του FBI. Οι καλεσμένοι αποχώρησαν και αμέσως μετά έξω από την έπαυλη κάμερες και δημοσιογράφοι έπιασαν το θέμα από τα μαλλιά και είχαν γεμίσει τα κανάλια. Εκνευρισμένος ο Κέβιν έκλεισε την τηλεόραση. Δεν γινόταν όλο αυτό ήταν σαν μια αστυνομική ταινία. Η καρδιά του ένιωθε να σπάει σε κομμάτια.

MADNESSWo Geschichten leben. Entdecke jetzt