Σαν να μεταλλάχτηκε. Από ένα αγρίμι είχε γίνει η γυναίκα που τα έκανε όλα ότι της ζητούσε ότι επιθυμούσε και έπαιζε υπέροχα τον ρόλο της χωρίς να την χτυπήσει ούτε μια φορά από τότε. Μαλάκωσε μαζί της και την είχε στα ώπα ωπα. Δεν την ξανά έδεσε και την άφηνε να κοιμάται στο κρεβάτι. Κάποιες φορές κοιμόντουσαν μαζί αυτή όμως δεν κοιμόταν, κοιτούσε το ταβάνι και το κεφάλι της σχεδίαζε πως θα τον βγάλει από την μέση. Μετά την δήθεν συμφιλίωση τους, έκανε πράγματα που ούτε η ίδια το φανταζόταν ότι θα τα κάνει. Το ένα από αυτά ήταν της έφερε τέσσερις ακόμα άντρες μαζί του στο δωμάτιο. Τότε κατάλαβε ότι τα πράγματα είχαν φτάσει στο απροχώρητο.
Δεν ήθελε να την θυμάται εκείνη την μέρα. Ένιωσε ντροπιασμένη, ένιωσε τιποτένια. Αυτή ήταν η συμφωνία που θα έκαναν; Να την εκθέσει σαν την πουτάνα σε τέσσερις άντρες κάνοντας της τα χειρότερα; Όσες φορές αυτό το πράγμα της έριξε το ηθικό τόσο το ανέβασε με το μίσος της να φουντώνει ακόμα ποιο πολύ μέσα της για αυτόν.
Της ήρθε μια ιδέα, αλλά πόσο αποτελεσματική θα ήταν;
Είχε εξάψεις, του ζήτησε να την κάνει δικιά του πάνω στο τραπέζι. Αυτός όταν την είδε γυμνή με τα πόδια ανοιχτά να την περιμένει δεν άντεξε, της όρμιξε. Καθώς αυτός έδινε το είναι του μέσα της σαν αγρίμι μη έχοντας επαφή με το τι γίνεται γύρο του, αυτή κατάφερε με μαεστρία να πάρει το κινητό του από την πίσω τσέπη του παντελονιού του το είχε σε κλείδωμα σήματος, ο Κέβιν της είχε μάθει να το βγάζει μια κίνηση. Το σήμα εντοπίστηκε. Πήγε να σηκωθεί από πάνω της αλλά αυτή τον ξανά τράβηξε και τον φίλησε παθιασμένα. Με την άκρη του ματιού της πάτησε την κλήση στο σταθερό που βρήκε και το άφησε να χτυπήσει φώναζε για να μην ακουστεί ο ήχος του κουδουνίσματος.
«Ναι μωρό μου συνέχισε. Πάρε με... ναι Τζάκσον!»
Όταν είδε ότι η κλήση καταγραφόταν, και μετρούσε τα λεπτά το έκλεισε. Το πέταξε στην άλλη κάτω. Αυτός ακούγοντας τον θόρυβο σταμάτησε. Τον κοίταξε παραξενευμένη.
«Τι έγινε μωρό μου; Γιατί σταμάτησες;»
«Πρέπει να έπεσε το κινητό μου.»
Πήγε να φύγει αλλά τον τράβηξε ξανά πάνω της.
«Επ, που πας; Έτσι θα με αφήσεις; Άσε το κινητό σου τώρα θα πάρουμε άλλο μωρό μου. Έλα να τελειώσουμε αυτό που αρχίσαμε. Σε θέλω απεγνωσμένα το ξέρεις;»
Και συνέχιζε και συνέχιζε, μέχρι που επιτέλους το βάσανο αυτό τελείωσε τράβηξε μια καρέκλα να καθίσει και εκείνη σουλούπωσε το νυχτικό της.
YOU ARE READING
MADNESS
Adventure«Θέλω να κάνω το σώμα σου να σπαρταράει από ηδονή...» «Ποιος είναι; Τι θες από μένα επιτέλους;» Η γραμμή έκλεισε. Έμεινε με το τηλέφωνο μετέωρο. Ως πότε θα την ενοχλούσε; Τι θέλει από αυτήν; Μια δολοφονία, ένας άγνωστος και μια γυναίκα που πάλευε μ...