ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24

313 27 6
                                    

«Έχω κάποια νέα σχετικά με την επίθεση που δεχτήκατε καθώς ερχόσασταν στο αστυνομικό τμήμα.»

Ανέφερε ο πράκτορας καθώς μπήκε στο γραφείο της περιμένοντας να ακούσει αυτά τα νέα που της έφερνε. Ευχόταν να ήταν καλά τουλάχιστον και να μην χαλούσε η μέρα της άλλο.

«Σας ακούω.»

«το φορτηγάκι το οποίο σας ακολούθησε χθες εντοπίστηκε στις παλιές εγκαταστάσεις ενός εργοστασίου στην Αριζόνα. Ήταν κλεμμένο. Οι άντρες που το έκλεψαν εντοπίστηκαν γιατί δεν κάλυψαν σωστά τα ίχνη τους. Βρέθηκε δείγμα DNA στα καθίσματα. Τα πρόσωπά τους είναι αυτά.»

Έδειξε τις φωτογραφίες που είχαν τραβήξει καθώς συνέλαβαν τους δύο αυτούς άντρες. Ο ένας ψηλός με άγρια χαρακτηριστικά καστανομάλλης και πράσινα μάτια, ο άλλος χοντρός κοντός και φαλακρός. Δυο πρόσωπα που σιχαινόσουν να τα κοιτάς. Τους κοιτούσε εξεταστικά για πολύ ώρα μέχρι να εντοπίσει κάτι που να της θύμιζε. Αλλά αυτά τα πρόσωπα δεν τα είχε ξανά δει ούτε τα ονόματα τους.

«Σας θυμίζουν κάτι τα πρόσωπα τους;»

«Όχι. Δεν μου θυμίζουν.»

«Είστε σίγουρη για αυτό κυρία Μάρισον;»

«Ναι είμαι σίγουρη. Αν έστω όπως λέτε θα τους γνώριζα θα ήταν αν εργαζόντουσαν για μένα σε κάποιο παράρτημα. Αλλά πρώτη φορά τους βλέπω.»

«Μήπως μπορούμε να ψάξουμε στα αρχεία της εταιρία σας στις απολύσεις;»

«Ναι φυσικά τα έχω στον υπολογιστή μου.»

Άνοιξε τον τελευταίας τεχνολογίας υπολογιστή της ψάχνοντας στα αρχεία απολύσεων παλιού προσωπικού για τα ονόματα που της έδωσε ο αστυνόμος. Ο ένας δεν εντοπίστηκε στα αρχεία της ενώ ο κοντός χοντρός άντρας εντοπίστηκε την εποχή που ο πατέρας της ήταν στην διαχείριση της εταιρίας. Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα. Τι εξηγούν όλα αυτά; Γιατί αυτός ο άντρας να την κυνηγάει; Ποιος τον έβαλε;

«Ο κύριος Λορέντζο Μαρτίνεζ ήταν αποθηκάριος στο εργοστάσιο της εταιρίας.»

« Ο κύριος Μαρτίνεζ μας ανέφερε στην κατάθεση του ότι δούλευε για τον πατέρα σας επί δέκα χρόνια αλλά δεν πληρώνονταν σωστά με αποτέλεσμα να ζητήσει τα λεφτά του τρομοκρατώντας σας.»

Η απόλυση έγινε δύο μήνες μετά που ο πατέρας της δολοφονήθηκε. Ένας άντρας προσπαθούσε να διεκδικήσει τα δικαιώματα του σαν εργαζόμενος προσπαθώντας να βλάψει και την ίδια; Γιατί δεν της τα ζήτησε απλά να του τα δώσει και να λήξει η ιστορία εκεί;

MADNESSWhere stories live. Discover now