Το τηλέφωνο δεν σταματούσε να χτυπάει μετά από το άνοιγμα του νέου καταστήματος η δουλειά είχε αυξηθεί η γραμματέας της ήταν σε διαρκεί επικοινωνία μαζί της καθοδηγώντας την στα ραντεβού και στις συμφωνίες, το διοικητικό συμβούλιο μιλούσε μαζί της μέσω βίντεο κλήσης για να μπορέσουν να αρχίσουν την διαδικασία του ανοίγματος των νέων καταστημάτων στα αραβικά εμιράτα. Η συμφωνία με τους Άραβες ήταν η σημαντικότερη συμφωνία που έπρεπε να γίνει για να συγχωνέψουν δυο εταιρίες μαζί σε ένα κτήριο. Μέχρι τώρα οι συζητήσεις που έχουν γίνει είναι σε καλό δρόμο όμως ήθελε πολύ δουλειά ακόμα για να προχωρήσει η διαδικασία.
«Σάρα πρόσεχε σε παρακαλώ αυτό το ραντεβού είναι πολύ σημαντικό. Για οποιαδήποτε απορία ξανά πάρε με.»
Έκλεισε το τηλέφωνο αφήνοντας ένα βαθύ αναστεναγμό. Τελικά ήταν ποιο δύσκολο να δουλεύεις από το σπίτι. Έπρεπε να καθοδηγήσει σωστά την γραμματέα της και τα υπόλοιπα μέλη να κάνουν αυτά που έκανε η ίδια μια λάθος κίνηση και θα γκρεμιζόντουσαν όλα κάτι που έπρεπε να αποτρέψει. Ήθελε πολύ να επιστρέψει στην δουλειά της, στην καθημερινότητα της αλλά αυτό απλά θα ήταν μια επιθυμία για το μέλλον, όταν θα τελείωναν όλα αυτά σίγουρα θα έκανε ένα μεγάλο πάρτι στο σπίτι της καλώντας τα καλύτερα ονόματα και εργαζόμενους της εταιρίας της. Χαμογέλασε σε αυτή την σκέψη, δεν θα την άφηνε τίποτα πλέον να την καταβάλει. Τα πράγματα είχαν εξελιχθεί όμορφα για εκείνη. Έφερε στο μυαλό της το βράδυ που έκανε έρωτα με τον Κέβιν, είχαν ανάγκη να ξεσπάσουν όλο αυτό που έκρυβαν μέσα τους τόσο καιρό, δεν μίλησαν ούτε για σχέση, αλλά ούτε για να είναι απλοί εραστές ερχόταν από μόνο του χωρίς καν να το λογαριάσουν.
Όσο όμως και να το απέφευγαν να συζητήσουν για αυτό έπρεπε να ξεκαθαριστεί το συντομότερο. Δεν ήθελε να στέκεται πάνω σε κάτι ψεύτικο ή μη πραγματικό που είχε χτίσει στο μυαλό της.
Ο ήχος της πόρτας ήταν αυτός που την έκανε να τραντάξει από την θέση της.
«Περάστε.» είπε καθώς έφτιαχνε τα χαρτιά που είχε απλώσει σε όλο της το γραφείο.
Ο Κέβιν ξεπρόβαλε πίσω από την πόρτα. Είχε ώρες να την δει μετά από το ατελείωτο έρωτα – γιατί ήταν έρωτας ούτε σεξ αλλά ούτε πήδημα- που έκαναν χθες το βραδύ μετά από αυτό δεν μπορούσε να την βγάλει από το μυαλό του. Δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί στα καθήκοντα του.
Μπήκε μέσα και έκλεισε την πόρτα πίσω του. Πήγε και στάθηκε μπροστά στο γραφείο της
YOU ARE READING
MADNESS
Adventure«Θέλω να κάνω το σώμα σου να σπαρταράει από ηδονή...» «Ποιος είναι; Τι θες από μένα επιτέλους;» Η γραμμή έκλεισε. Έμεινε με το τηλέφωνο μετέωρο. Ως πότε θα την ενοχλούσε; Τι θέλει από αυτήν; Μια δολοφονία, ένας άγνωστος και μια γυναίκα που πάλευε μ...