ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

443 32 1
                                    

«Κόρη μου. Κόρη μου ξύπνα.»

Άνοιξε τα μάτια της. Ένιωθε το κεφάλι της έτοιμο να σπάσει. Τελικά είχε ξεσυνηθίσει το πολύ ποτό. Είδε τον Φιλ πάνω από το κεφάλι της φανερά ανήσυχο. Ανακάθισε και κοίταξε γύρο της. Κοιμήθηκε στο καναπέ του γραφείου της. Μετά θυμήθηκε τι έγινε χθες το βράδυ.

«Ποπο! το κεφάλι μου πάει να σπάσει! Τι ώρα είναι;»

« Πάει οκτώ παιδί μου»

«Όχι ρε γαμώτο θα αργήσω. Πρέπει να φύγω. »

«Να ετοιμάσω καφέ;»

«Όχι Φιλ έχω ήδη αργήσει.»

Σε χρόνο ρεκόρ ανέβηκε στο δωμάτιο της έκανε μπάνιο και ντύθηκε. Έβριζε που δεν της έστρωναν τα μαλλιά της. Είχε πολύ σημαντικά ραντεβού σήμερα και έπρεπε να είναι στην εταιρία πολύ νωρίτερα. Πήρε τα πράγματα της και έφυγε.

Το πάτησε λίγο παραπάνω να προλάβει να είναι στην ώρα της στο ραντεβού με το διοικητικό συμβούλιο. Έπρεπε να κανονίσει μερικές ακόμα εκκρεμότητες για να μπορέσει να συνεχιστεί η διαδικασία για το χτίσιμο του καταστήματος.

Ένα αστυνομικό όχημα ήταν από πίσω της που έκανε νόημα να σταματήσει στην άκρη του δρόμου. Να πάρει η ευχή τώρα βρήκε;
Με τους ελέγχους που της έκαναν και ενώ η ώρα περνούσε και σε 3 λεπτά είχε το συμβούλιο είδαν ότι έτρεχε με πολύ μεγάλη ταχύτητα και της έκοψαν κλήση. Έβαλε μπρος και αποχώρησε από δίπλα τους. Είχε ακόμα ένα τέταρτο για να φτάσει στην εταιρία. Είχε αργήσει αρκετά.
Πάρκαρε το αμάξι της στο γκαράζ της εταιρίας και έφυγε τρέχοντας όσο μπορούσε τουλάχιστον με τα ψηλά τακούνια που φορούσε.

Μπήκε τρέχοντας στην εταιρία να προλάβει το ανοιχτό ασανσέρ.

«Δεσποινίς Μάρισον καλημέρα η αλληλογραφία σας.»

«Δεν προλαβαίνω τώρα Άννα μετά. Έχω αργήσει.»

Και χάθηκε στις κλειστές πόρτες του ασανσέρ. Κοίταξε πάλι το χρυσό ρολόι της. Είχε αργήσει είκοσι λεπτά. Στις πόρτες την περίμενε η Σάρα φανερά αγχωμένη.

«Δεσποινίς Μάρισον έχετε αργήσει το συμβούλιο έχει αγανακτήσει.»

Είπε καθώς έτρεχε μαζί της για την αίθουσα σύνταξης.

«Άσε με Σάρα γιατί δεν μου φτάνει που άργησα να ξυπνήσω έφαγα και κλήση από τους αστυνομικούς για υπερβολική ταχύτητα τι άλλο ακόμα με περιμένει σήμερα;»

MADNESSTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon