ΚΕΦΑΛΑΙΟ 34

340 19 1
                                    

Η πλάτη της πονούσε, σχεδόν δυσκολευόταν να αναπνεύσει. Όσες φορές και να της περνούσαν οι γιατροί μορφίνες ο πόνος δεν έφευγε. Ήταν ο πόνος στην ψυχή της. Όταν έμαθε ότι μέσα της μεγάλωνε μια ψυχή και το έχασε ένιωσε την καρδιά της να σπάει ποιανού ήταν όμως; Την είχαν πληροφορήσει ότι ήταν κάποιον ημερών, κοντά στις 10 με 13 μέρες. Ήταν του Κέβιν. Αλλά το έχασε. Έχασε το μωράκι της. Έχασε το μωρό της από ένα κτήνος.

Ήταν δυνατή ψυχούλα που κατάφερε να αντέξει όλα όσα δέχτηκε από αυτόν στο σώμα της από τα όργια που έκανε μέχρι που, δεν άντεξε άλλο η σφαίρα που την χτύπησε, χτύπησε και αυτό μαζί. Ένιωσε τον κόσμο της να χάνετε. Την πληροφόρησαν ότι μπορεί να μην ξανά έκανε παιδιά. Πως θα το άντεχε αυτό; Πως θα μπορούσε να ζήσει χωρίς να κάνει οικογένεια; Γιατί την είχαν καταραστεί έτσι; Τι έκανε; Τι έφταιξε; Τα δάκρυα της πλέον στέρεψαν δεν έκλαιγε. Δεν έτρωγε, δεν μιλούσε.

Ο ψυχαναλυτής ήταν δίπλα της μιλώντας μαζί της με τις ώρες καθοδηγώντας την σε σωστά μονοπάτια για να το ξεπεράσει, έκανε καλά την δουλειά του και η ίδια μετά από μέρες κατάφερε να ανακτήσει ξανά την αυτοπεποίθηση της με την κουβέντα τους. Της έδωσε μια αγωγή με χάπια ώστε να καταφέρει να χαλαρώνει και να κοιμάται τα βράδια γιατί οι εφιάλτες ήταν όλο και ποιο έντονοι, όλο και ποιο πολύ αυτό το κάθαρμα στοίχειωνε το μυαλό της, όσο ένιωθε ότι ήταν ακόμα στη ζωή τόσο ποιο πολύ φοβόταν.

Θα ηρεμούσε μόνο όταν τον έβλεπε να πεθαίνει. Όπως σκότωσε την ψυχούλα που μεγάλωνε μέσα της, όπως σκότωσε την ίδια και της διέλυσε την αυτοπεποίθηση της όπως της διέλυσε το σώμα της.

Ο Κέβιν ήταν δίπλα της συνέχεια και δεν έφευγε λεπτό από δίπλα της η καρδιά του πονούσε όπως και η δική της. Θα το αντιμετώπιζαν μαζί. Θα έμενε δίπλα της. Δεν θα την άφηνε. Ότι και να έγινε δεν έφταιγε αυτή. την αγαπούσε ακόμα και τώρα.

«Περιττό να σου πω ότι είμαι άχρηστη. Δεν μπορώ να κάνω παιδιά πλέον. Με κατέστρεψε το κτήνος.»

«Σου υπόσχομαι ότι δεν θα ζήσει για πολύ. Δεν είσαι άχρηστη. Είσαι μια δυναμική γυναίκα. Με όλα στα πόδια σου. Δεν πειράζει που δεν μπορείς να κάνεις παιδιά. Εγώ θα σε αγαπάω το ίδιο.»

«Πως γίνεται να με αγαπάς ενώ πέρασα όλα αυτά και ενώ με έχουν αγγίξει τόσοι άντρες μέσα σε λίγες μέρες.»

«Έννοια σου και τους έπιασαν και αυτούς. Θα πάρει ο καθένας ότι του αξίζει.»

«Κέβιν... όταν όλα αυτά θα τελειώσουν. Θέλω να φύγουμε από δω. Θέλω να πάμε να ζήσουμε μακριά...»

MADNESSWhere stories live. Discover now