ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

372 26 22
                                    

Δεν προλάβαινε να σηκώσει κεφάλι όλη μέρα. Σήμερα θα έκλεινε ο μήνας και έπρεπε να γίνει απογραφή σε όλα τα παραρτήματα. Οι παραγγελίες είχαν αυξηθεί κατά πολύ και όλοι ήταν σε εγρήγορση. Έπρεπε μέχρι το βράδυ να έχουν φύγει πολλές ποσότητες φορτίων για τα υπόλοιπα μέρη του κόσμου. Το φαξ με τις απογραφές που έστελναν τα παραρτήματα, είχε πάρει φωτιά όπως και η ίδια να διαβάζει προσεχτικά τα συμβόλαια και να τα υπογράφει, να πηγαίνει στα κανονισμένα ραντεβού, να τρέχει στο εργοστάσιο για να κάνει το τσεκ της ημέρας που ήταν δυο ώρες δρόμος από την εταιρία της. Γυρνούσε και έφευγε. Τα πόδια της είχαν πάρει φωτιά και το κεφάλι της είχε γίνει καζάνι. Γενικά επικρατούσε ένας πανικός όπου γινόταν κάθε τελευταία μέρα του μήνα. Ήξερε ότι την επόμενη μέρα όλα θα ήταν τελείως φυσιολογικά αλλά σήμερα ένιωθε ότι θα πέσει κάτω από την κούραση. Ο πρώτος καφές της ημέρας δεν την έπιασε αλλά δεν προλάβαινε να πιει και άλλον με τόσο τρέξιμο και τόσες υποχρεώσεις που έπρεπε να κανονιστούν σήμερα. Αυτές είναι οι ευθηνές ενός διευθυντή μιας μεγάλης εταιρίας. Θα μπορούσε να είχε βάλλον κάποιον αξιόλογο στην θέση αυτή και η ίδια απλά να εισέπραττε αλλά δεν ήθελε. Αν έμενε στο σπίτι συνέχεια θα τρελαινόταν κατά βάθος της άρεσε όλο αυτό ένιωθε δημιουργική.

Πάρκαρε το αμάξι της στο πάρκινγκ και ανέβηκε στο γραφείο της. Έναν πάκο με χαρτιά για υπογραφές της έφερε η Σάρα στο γραφείο της μόλις μπήκε μέσα. Ήθελε να την σκυλοβρίσει αλλά δεν έφταιγε η κοπέλα σε τίποτα και δάγκωσε την γλώσσα της.

«Έχει άλλα;» την ρώτησε

«Έχει άλλα δυο.»

«Φέρε μου καφέ και μαζί και τα υπόλοιπα. Μέχρι πότε πρέπει να τα παραδώσεις;»

«Αύριο το πρωί τα θέλουν.»

«Πλάκα μου κάνεις Σάρα; Και μου τα φέρνεις τώρα; Σήμερα που έχουμε και την απογραφή;» της μίλησε έντονα.

«Συγνώμη δεσποινίς νόμιζα ότι...»

«Σάρα έφυγες. Θέλω τον καφέ μου και μην με ενοχλήσει κανείς για το υπόλοιπο της μέρας θα τρέξω να τα φτιάξω και θα σε φωνάξω να τα πάρεις.»

Η Σάρα έτρεξε να εκτελέσει τις εντολές της, καθώς έβγαινε έπεσε πάνω στον Χάρης ο οποίος εκείνη την ώρα έμπαινε στο γραφείο της. Δύσκολα τα πράγματα άμα τρέχει η Σάρα αυτό σημαίνει ότι η διευθύντρια έχει νεύρα. Αυτή αντιλήφθηκε την παρουσία του και απλά του έριξε μια ματιά και προσηλώθηκε στα έγραφα. Αυτός μου έλειπε τώρα!

MADNESSWhere stories live. Discover now