Olmayan birine yazmak ne kadar doğru bilmiyorum, ama sadece yazmak istiyorum.Gittin Helena.
Sana, seni yeni bulmuşken kaybedemem dediğim gün gittin.O gece çok güzeldin sevgilim, gerçi sen her gün çok güzeldin. Keşke bunu görebilseydin.
İnce bacaklarını kendine doğru çekip, rüzgarın saçlarını dağıttığı halini görebilseydin keşke.Kilisede zarif bedenini saran siyah dantelli elbisen ile ne kadar beyaz göründüğünü görebilseydin keşke.
Mektubunda bahsettiğin kutuyu aldım Helena. Tenine değen kıskandığım kolyeni taktım ve günlüğünü okudum.
Sevgilim, neden acını dindiremedim, neden...
Sayfalarında akıttığın kan ve gözyaşlarını gördüm.
Satırlara acımadığını, canını yakanın keskin jiletin değil kelimelerin olduğunu söylemişsin.Ama şimdi benim canım yanıyor Helena. Ve bununla başa çıkamıyorum.
Sabah uyandığımda, yüz üstü uzanmış bana gülümsüyordun, çıplak sırtına eğik çizgiler çiziyordum tıpkı ilkokulkdaki çizgilerin gibi.
Tek düşündüğüm, o an benimle olmandı biz birbirimizin olmuştuk Helena.
Odandan çıkarken verdiğim öpücüğün son olduğunu bilseydim asla bırakmazdım dudaklarını.
O kadar huzurla doluyken, yolda cebimdeki mektubunu buldum. Önce inanamadım, zaten hep öyle olmaz mı? Kim kabul edebilir ki sevdiğinin gidişini?
Evine vardığımda sen yerde yatıyordun. İnce, beyaz bileklerinden akan kanlarla sadece uyuyordun sevgilim.
O gün çok dua ettim, belki Tanrı bu sefer gelirdi? Ama yine gelmedi, çünkü ben kirliydim Helena. Asıl karanlık bendim.
Ama cenazen çok güzeldi sevgilim. Tabutundaki çiçekler saçına koyduklarımdan daha güzeldi, ilk defa o kadar renkliydin.
Hem o sevdiğin yağmur sonrası toprak kokusu da ziyarete gelmişti.
Elimde gazete kağıtlarıyla kaplı olan kutun ile tepemizdeyim sevgilim. Son kez şarkımızı dinliyorum.
Ve bilmiyor musun?
Sensiz uzun ve iyi geceler olmaz.
Yanına geliyorum Helena.
Uzun ve iyi bir gece için.
-A
************
Evet bittiiii. Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
So long & good night| irwin
Short StorySevgili günlük; Bugün okyanusta kayboldum ve o kesikler içinde olan bileğimden beni tuttu.