21.Bölüm

72.3K 3.8K 1.2K
                                    

Hoca sınıfa dönerek, "Şimdi son bir erkek ve bir kız daha istiyorum."

Sülük Aslı hâlâ parmağını kaldırıyordu,hoca pes etmiş olacak ki Aslıyı ve Doğukan diye bir çocuğu seçmişti.

"Evet çocuklar Romeo ve Juliet repliklerini canlandıracaksınız, ilk Aslı ve Doğukan başlasın bakalım." dedi,hoca.

Sülük Aslı replikleri söylerken mal mal kahkaha atıp sinirimi bozuyordu.

Bir edebiyatçı olarak hocanın da sinirini bozmuş olacak ki "tamam siz susun,Onur ve Gökçe başlayın." dedi.

Onur bana döndü ve,
Onur:
"Senin dudaklarınla, dudaklarım günahtan arındı."

Onur'a döndüm ve,
Gökçe:
"Öyleyse şimdi günah dudaklarımda kaldı."

Onur:
"Ey doğru sözlü eczacı! Gerçekten çabuk etkiliyor ilaçların. İşte ölüyorum, bir öpücükle…"

Onur:
"Ah Juliet.. Neden böyle güzelsin ha? Yoksa ele avuca sığmayan ölüm mü aşık oldu sana? İnanayım mı o iğrenç canavarın bu karanlıkta sevgilisi olasın diye seni sakladığına? İşte bundan korktuğum için.. sonsuza dek yanında kalacağım…"

Hocanın sesiyle artık susmuştuk "Çocuklar süperdiniz!"

Hazal,Açelya,Dolunay,Eymen ve Tolga'dan gelen alkış sesleriyle onlara döndüm,elleriyle kalp yapmış bize doğru göstermeye çalışıyorlardı.
Ah geri zekalı arkadaşlarım!

Hoca konuşunca sessizlik oldu "Hadi seçin bakalım Romeo ve Julietinizi." deyip ekledi
"Aslı ve Doğukan diyenler parmak kaldırsın!"
Aslı ve Doğukanın bir kaç arkadaşı parmak kaldırdıktan sonra,tekrar konuştu hoca "kazanan belli ama yinede soruyorum,Gökçe ve Onur diyenler!?"

sınıftan günaydın demediğim kişiler bile parmak kaldırınca şaşırmıştım açıkçası.
benim mal arkadaşlarım hala kalp yapıyordu. Hoca bile bize parmak kaldırınca sırıttım.

Hoca "yerinize geçebilirsiniz Romeo ve Juliet!" dedi, sonra tekrar ekledi "ha bu arada Gökçe, seninde sınavın yüz." oh be edebiyattan yırtmıştım.
seni çok seviyom canım hocam!

sırama oturunca, Onur elini saçlarından geçirirken "benim sayemde edebiyatında yüz, hadi yine iyisin."dedi.

Bende sinirimi saklamaya çalışarak,ona döndüm. "yapamadığımı mı düşünüyorsun?"

"Yoo ben öyle bir şey demedim, ki zaten yaptın."

"Ee o zaman nesi senin sayende?"

"Tamam be öylesine dedim, öldüreceksin şimdi beni."
Onurun dediğine çaktırmadan sırıttım.

ben altta kalıcak kız mıydım?
tabiki hayır!

Zil çalınca direk kantine uçtum, çok acıkmıştım.
Kantinci ablaya "abla bir tost,üç laviva, iki caramio,iki çikolatalı süt,birde ayran."

Kantinci abla bana tip tip bakarken, "diğer öğrencilere de bir şeyler bıraksaydın keşke kızım." dedi.

bende ona tip tip bakarak "Abla paranı veriyoruz sonuçta." dedim.

"Tamam kızım sen tane tane söyle,ben sana veriyim istediklerini."

"Abla şimdi bir tost bir ayran..." diye başlayıp bütün istediklerimi aldım.

Sınıfıma çıkınca benim mal arkadaşlarım bana mal mal bakıyordu, ilk konuşan Onur oldu "oha kızım kantini mi satın aldın? " dedi, elimdekilere bakarken.

Karşı Komşunun Oğlu |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin