Yazmaya başladığım tarih: 01.05.20
Selam! Yeni hikayeme hoş geldiniz! Bu hikayede yaklaşık 17 ay ömrünün kaldığını öğrenen bir kızın ölmeden önce yapmak istediği şeyleri yapmasını ve yapmak istediklerini yaparken belki de hayatının aşkı ile tanışması.
Umarım beğenirsiniz. ^^
Bu bölümde Masal ve Bulut'u tanıyacağız...
...
Bulut Yaman
Bulut, 24 yaşında dünyayı gezmek istediği için yolculuğa çıkan bir gençtir. Babası ise İstanbul'un en başarılı iş adamlarından biridir. Bu yüzden 3 yıl önce üniversiteye gitmeme kararı alır. Müzikle uğraşıyor aynı zamanda birçok dizide rol almış bir oyuncudur. Ve birçok kızla çıksa da henüz kendine göre bir kız bulamamış. Ukala ama aynı zamanda anlayışlı, yakışıklı, kısaca kızların düşüp kalkamadığı erkek modeli.
Masal Ardıç
Masal, 22 yaşında, akciğer kanseri yüzünden kalan 1.5 yıl ömrünün kaldığını öğrenir. Ve kalan ömrünü dilediği bir şekilde yaşayabilmek için üniversitesini dondurmuş bir genç kızdır. Orta düzeyde bir aileden gelmektedir. Babası istediği gibi son aylarını yaşayabilmesi için banka hesabını doldurur ve onu dilediğini yapmakta özgür bırakır. Masal'ın şimdiye kadar sadece birçok sevgilisi olmuş. Fakat hiçbirini gerçekten sevmeyip, ergen duygularıyla sevgili olmuştur.
---
Karakterler arttıkça daha çok karakter tanıtımı olacak.
1. bölümde görüşürüz! ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLMEDEN ÖNCE (Sonsuzluk Işığı)
Teen Fiction"Yıldızların gidip, bulutların gelişini izleyelim mi?"