Bölümün şarkısı: Son Feci Bisiklet - Gece
Selam meleklerim <3
Soru - cevap yapacağımı bildirdiğim bölümün altı doldu... Bu kadar ilgi göstereceğinizi bilsem daha önce yapardım. Bütün soruları seçmeye çalıştım, bazı soruları birleştirdim. Eğer gözümden kaçan olmuşsa kusura bakmayın.
Bu arada instagramda 200 e yakın istek var aralarda siz var mısın bilemiyorum, o yüzden kabul edemiyorum. Kullanıcı adınızı mesaj olarak yollayın bir gün bütün mesajlara bakmayı düşünüyorum :)
...
1) Bu kurgu aklına nasıl geldi? Sen mi buldun yoksa esinlendin mi?
Sanırım Ölmeden Önce'den bahsetmiş bu soruda. Kurguyu rüyamda gördüm desem? sndfkndkfnd cidden aşırı derin uyurum ve ben çok nadir rüya görürüm. Sabah uyandığımda direkt aklıma ÖÖ'nün kurgusu geldi. O gün hemen giriş bölümünü yazmıştım. Sonra da kafamda olayları canlandırınca yazmaya devam ettim. Ve şu an buralara kadar gelmiş bulunmaktayım :)
2) Wattpad'e nasıl başladın?
Üçüncü sınıftan beri bir şeyler yazıyorum. Sürekli bir şeyler okur, üretirdim. Üçüncü sınıfta bir kitabım çıkmıştı. İmza günü yapmıştık ve ben o an sevdiklerime kitap imzalarken kendimi bir yazar olarak hissettim. O andan beri yazar olmak istemişimdir ama şu an psikoloji okumak istiyorum - tabi her an ne istediğim değişiyor- ve yazmayı da bırakmak istemiyorum. Bu sene okula gidebildiğimiz zamanlarda -korana olmadığı zaman- ders boştu ve aldım defteri Adanın Denizi'nin giriş bölümünü yazdım. Birkaç arkadaşıma gösterince çok beğendiler. Bende dedim ki ''beni bekle wattpad!'' ahsbcjnsdjnc
*** Bu fotoğrafı da koyayım dedim. Minik ben, yazar ben. Hep ben :)
3) En sevdiğin yazar?
'En' kelimesi benim hayatımda çok nadir konularda vardır. Birden fazla sevdiğim yazar var; Beyza Alkoç, Emre Gül, Beyza Özaydın, Mehtap Fırat, İpek Ongun...
4) Okuyucuların senin için ne ifade ediyor?
Sizi yerim, moodundayım. Korkmayın yemeyeceğim jsndcjnkdm bana sürekli iyi ki, dedirtiyorsunuz ve sizin varlığınızı bilmek cidden güzel. Tarif edilemez bir his. O yüzden tarif edecek kelime bulamıyorum ama şunu söyleyebilirim. İYİ Kİ VARSINIZ... Bak yine 'iyi ki' dedim^^
5) Instagram ve wattpad mesajlarına neden bakmıyorsun?
Instagramda genellikle 'slm' 'tanışalım mı' tarzı mesajlar alıyorum, engellemeye de üşeniyorum. İki yılda o kadar çok birikti ki... Sizin mesajlarınızı göremiyorum o yüzden. Wattpad'de de sürekli 'karşılıklı oy, yorum' mesajı aldığım için bakmıyorum. Geçen gün bir okurum benim için kapak yapmış, beni etiketlemiş. Beni etiketlerseniz, görüyorum. Önce mutluluk krizine giriyorum sonra da beğeniyorum falan filan... Hatta multiye eklemeyi de düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLMEDEN ÖNCE (Sonsuzluk Işığı)
Teen Fiction"Yıldızların gidip, bulutların gelişini izleyelim mi?"