5. Bölüm: Mucize.

70 23 45
                                    

Multimedya: Bora Dinçer

Bölümün şarkısı: Everything At Once (bölümle alakasız bir şarkı ama yorumları okuduğumda şarkı istediğinizi gördüm. O yüzden sevdiğim şarkılardan birini koyayım dedim :dsf)

Selam meleklerim <3

BÖLÜMÜ OKUMAYA GEÇMEDEN ÖNCE BURAYI OKUYUN. 

4. bölümü yarısını yazmıştım ama o gün beni YB yorumlarıyla çok sıkıştırmıştınız. Bende yarısını yazıp atmıştım ama dün diğer yarısını da 4. bölümün sonuna ekledim. Anlamanız için de iki satır boşluk koydum. Eğer okumadıysanız önce orayı okuyun sonra buraya geçin. 

İyi okumalar dilerim.

...

*Belki de mucizelere inanmam için onun gibi bir mucizeyle tanışmam gerekiyormuş*

Gözlerimi ilk açtığımda beyaz ışıkla karşılaştım ve anında ellerimi gözlerimin önüne siper ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi ilk açtığımda beyaz ışıkla karşılaştım ve anında ellerimi gözlerimin önüne siper ettim. Kolumda serum iğnesi olduğu için hastanede olduğumu anlamam çok sürmemişti.  En son temizlik yaptığımı hatırlıyordum. Gerisi... Yoktu.

''Uyuyan güzel sonunda uyandı.'' diyen Bulut'a baktım. Sırıtıyordu. 

Ya hastalığımı öğrenmişse?..

Gözlerimi Bulut'a çevirdim. Sadece o vardı odada. 

''E şey... Öğrendin mi?'' diye sordum tereddütle. 

''Evet, neden daha önce söylemedin?'' dediğinde birden gelen ağlama isteğimi bastırdım. Aptal Masal! Neden en başta söylememiştim ki? Benden değil de doktordan öğrenmişti. Of! 

''Bulut ben... Çok özür dilerim. Daha önce söylemem gerekirdi ama söyleyemedim.''

''Hayır, bir de biz sana temizlik yaptırıyoruz.''

''Senin bir suçun yok.''

''Benim bir suçum yok zaten asıl suç senin bana söylememen.''

''Bulut bu nasıl söylenir ki?''

''Masal toza alerjim var diyemedin mi?'' ha?  

''Ha sen onu diyorsun...''

''Başka bir şey mi var?'' yutkundum. Var, diyemedim. Belki bugün değil ama söyleyecektim. 

''Yok.''

''Emin misin?''

''Eminim.''

''Serumun bitince gideceğiz. Doktor hem tansiyonunun düştüğünü hem de toza alerjinin olabileceğini söyledi. Derin kantinden bir şeyler alıyor. Onları yedikten sonra da eve götürürüm seni.''

''Tamam.''

''Masal,''

''Efendim?''

''Sen bizi mi takip ediyordun?''

ÖLMEDEN ÖNCE (Sonsuzluk Işığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin