Bölümün şarkısı: LOVE ME LOVE ME (Delibal filminden.)
Selaaam! Nasılsınız bakalım? ^^
Öncelikle buradan bir açıklama yapmak istiyorum. Sekizinci sınıfa geçtim ve biliyorsunuz seneye lgs derdim var (corana yüzünden okula da gidemedik 2. dönem hiç yok bende.) O yüzden yaz tatilimi verimli geçirmek istiyorum. Bu bölüm atmayacağım anlamına gelmiyor. Sadece her gün bölüm atmak yerine 3-4 günde bir atacağım.
Umarım anlayış gösterirsiniz.
İyi okumalar!
...
*Aşk ne demek bilmeyenler, sevenleri deli sandı.*
Üzerime dizimin bir karış üstünde biten, askılı, belimi saran, etek kısmı bol olan, siyah bir elbise giydim. Saçlarım çok uzun olmadığı için sadece taradım. Kirpiklerime rimel, dudaklarıma hafif bir parlatıcı sürdükten sonra kaşlarımı taradım. Siyah göz kalemi sürüp gözlerimin maviliğini ortaya çıkardım. Saate baktığımda 18.50 olduğunu gördüm. Telefonumu küçük, taşlı çantamın içine atıp çıktım odadan.
Rahat olabilmek için alçak topuklu, siyah sandalet giydim. Apartmandan inerken Derin'i gördüm.
''Masal,'' dedi beni süzerken. ''Çok güzel olmuşsun. Sevgilinle mi buluşacaksın yoksa?'' dediğinde yutkundum.
''Evet.'' diye yalan söyledim.
''İyi eğlenceler o zaman size. Bir gün bizimle de tanıştır,'' dedi göz kırparken. Gülümsedim. Merdivenlere yönelirken tekrar sesiyle durdum.
''Ha bu arada Bulut'u gördün mü?'' ağır ağır arkama döndüm.
''Hayır.'' diye yalan söyledim yine.
''Peki, görüşürüz o halde.''
Gülümsedim.
Ağır ağır merdivenlerden indim. Apartmanın kapısını açtıktan sonra karşımda, arabasına yaslanmış, telefonuyla uğraşan bir Bulut gördüm. Öksürdüm beni fark etmesi için.
Gözleri bana döndüğünde önce yüzümü sonra da baştan aşağıya bedenimi süzdü. Tam karşısında durduğumda hala bana bakıyordu.
''Bulut?''
''Ha?''
''Gitsek mi artık?''
''Ha, tabi. Gidelim dimi?'' diye toparlamaya çalıştı. Kıkırdadım.
Arabasının kapısını açıp benim girmemi bekledi. Girince kapıyı yavaşça kapatıp sürücü koltuğuna geçti.
''Şarkı açsana,'' dedi arabayı çalıştırırken.
''Tamam.'' dedim ve arabanın radyosunun açma düğmesine bastım. Bulut'un şarkısı çıkınca şaşırdım.
''Çok fazla fanın var.'' dedim aniden alakasız bir şekilde.
''Öyle.''
''Hiç rahatsız olmuyor musun?''
''Yani... Çoğu kız bana platonik. Onun dışında iyi gibi.'' dedi ve yüzünü bana çevirip muzipçe baktı baktı.
''Fazla egoistsin.''
''Fazla güzelsin.''
''Ha?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLMEDEN ÖNCE (Sonsuzluk Işığı)
Teen Fiction"Yıldızların gidip, bulutların gelişini izleyelim mi?"