Pohled třetí osoby:Harry seděl ve svém domě a přemýšlel. Přemýšlel nad válkou a kolik blízkých mu vzala, nad školními léty. Už tolikrát uvažoval, jestli tehdy mohl zachránit víc lidí a nejen Severuse. Kdyby mohl zachránit třeba jen Freda nebo Siriuse.
,, Copak ti létá hlavou lvíče?"
,, Mohl jsem jich zachránit víc Seve. Mohl ale neudělal jsem to."
,, Už zase se obviňuješ? Není to tvoje vina Harry."
,, Jasně, že je to moje vina Severusi."
,, Kdybych tak měl..."
Zvedl se a doběhl ke skříňce, kde měl schované věci, se kterými se pojila nějaká vzpomínka. Otevřel malou krabičku a vytáhl z ní obraceč času, který mu po dlouhém přemlouvání Hermiona nechala. Proč ho to nenapadlo dřív?
Severus si moc dobře uvědomoval co Harry právě má okolo krku.
,, Harry to není dobrý nápad... nevím kam se chceš pomocí obraceče dostat ale je to nebezpečné. Nevíš co se může stát, co všechno můžeš změnit aniž bys chtěl."
,, Severusi já to musím udělat. Musím využít příležitosti. Vím čeho se bojíš ale slibuju, že se k tobě vrátím. Neztratíš mě."
,, To nemůžeš vědět... Harry..."
Harry ho políbil. Způsobem jako by to mělo být naposledy.
,, Severusi miluju tě. Tohle ale udělat musím. Pochop to prosím."
,, Já to chápu... vážně chápu... běda jestli se mi nevrátíš."
,, Vrátím."
Věnovali si ještě jeden vášnivý polibek a pak Harry několikrát otočil obracečem. Objevil se na ministerstvu kouzel, Nejdřív byl na řadě Sirius. Schoval se za jeden z kamenů, aby ho nikdo neviděl a čekal na správnou chvíli. Pak to přišlo, po celou dobu boje nespouštěl oči z Bellatrix. Jakmile se její černý kouř zastavil na nic nečekal a kuzlem jí odhodil, takže kletba minula svůj cíl.
Harry rychle začal otáčet obracečem na krku a tentokrát se přemístil do poslední bitvy proti Voldemortovi. Nevěděl časovou linii smrtí a doufal, že je zachrání všechny. Nejdřív Lupin a Tonksová, vběhl do věže s hodinami právě včas. Oba smrtijedy zastavil a kývnul na Remuse, pak se rozběhl na hradby, Fred ten byl další.
Tohle bylo dost těsný ale povedlo se. Nakonec se nenápadně vydal za Severusem a když viděl sebe, Rona a Hermionu, jak mu akorát pomáhají spadl mu kámen ze srdce. Žije, on sám se tak může vrátit zpět do své doby. Zpět domů, zpět za Severusem.
Severus se probudil a vedle něj nikdo nebyl, Harry musel už vstát. Vyhrabal se z postele, opláchnul si v koupelně obličej a věšel do obýváku. Harry stál uprostřed místnosti a díval se na něj. V jeho očích viděl úlevu a lásku, Harry k němu beze slova došel a pevně ho objal.
,, Co se děje?"
,, Jen jsem rád, že jsem doma a že tě vidím."
,, Co si provedl?"
,, Ach jo, že ty to na mě vždycky poznáš."
Tak Harry v klidu Severusovi všechno převyprávěl a potom, co si vyslechl kázání o tom jak to bylo riskantní a nebezpečné ho Severus políbil. Povedlo se. Fred, Sirius, Remus a Tonksová, všichni byli naživu a Harry měl Severuse stále po svém boku.
Zvláštní jak jeden malý obraceč času dokáže velké zázraky...
ČTEŠ
Harry Potter challenge 2.0
FanfictionDruhá Harry Potter challenge doufám, že si to užijete stejně jako tu předchozí.