15+
Pohled třetí osoby:
Harry měl náročný týden, zkoušky byly za dveřmi a on potřeboval chvíli klid. Proto se uchýlil do komnaty nejvyšší potřeby, kde se objevila plně zařízená ložnice. Harry už se chtěl svalit na postel, jenže pak ho něco napadlo. Vždyť je pátek, i Severus by si zasloužil odpočinek. Vyslal patrona se vzkazem a čekal.
Když Severus uviděl Harryho patrona nejdřív dostal strach, že se mu něco stalo. Jakmile ale vyslyšel pozvání do komnaty nejvyšší potřeby, ulevilo se mu. Zároveň ho přemohla zvědavost. Co mu asi Harry může chtít, že nepřijde za ním do sklepení ale on musí do sedmého patra? Stanul před onou skrytou místností, která se po pár vteřinách zjevila a on otevřel dveře. To co spatřil, když věšel mu vyrazilo dech. Uprostřed místnosti byla velká manželská postel s nebesy a na ní ležérně seděl ten nejdokonalejší muž, jakého kdy viděl.
Harry seděl na posteli a se svůdným úsměvem pozoroval Severuse, který ho pohledem doslova hltal. Vstal a pomalu k němu přišel na vzdálenost pouhých milimetrů.
,, Co se děje pane profesore? Paní Norrisová vám ukousla jazyk, že jste ještě nic neřekl?"
,, Provokujete mě pane Pottere...z toho budu nucen vyvodit důsledky."
,, Nemůžu se dočkat co mi uděláte... profesore."
Šeptali si milimetry od rtů ale ani jeden tu minimální vzdálenost nepřekonal. Tohle se dělo často. Byla to oboustranná a velmi vítaná hra. Čas od času si to okořenili a oba si to užívali.
,, Myslím, že až s tebou skončím budeš mluvit jinak. Jestli vůbec."
Severus si konečně přivlastnil Harryho rty. Polibek byl vášnivý a hrubý ale Harrymu to nevadilo, naopak ho to ještě více vzrušilo. Rychle až neobratně zbavil Severuse pláště a prsty mu v rekordním čase rozeply jeho košili. Severus se odtáhl, aby zbavil Harryho jeho trička a opět se věnoval těm sladkým, šikovným rtům. Za dravého líbání padli na postel a jejich rozkroky se o sebe třely.
Jejich steny se ztrácely v polibcích.Severus začal líbat a kousat Harryho na krku, zatímco ho zbavil zbylého oblečení. Ani na vteřinu neopustil Harryho krk a rukou hladil jeho chloubu.
,, Severusi..."
Harry byl v sedmém nebi, Severusovi rty se postupně od krku sunuly níž. Nějakou chvíli laskaly jeho bradavky a pak postupovaly přes jeho břicho až k jeho penisu, který zmizel v Severusových ústech. Harry nekontroloval svoje steny. Nedokázal to. Byla to pro něj příliš velká slast. Cítil, jak se blíží k vrcholu ale dostat se tam mu nebylo dovoleno.
Severus si ho pomalu a pečlivě připravil. Užíval si, jak se Harry pod jeho dotekem svíjí a prohýbá.
,, Prosím...chci tě cítit, chci tě v sobě... prosím."
Severus se usmál a vnikl do něj, Harry zasténal do polibku a vycházel vstříc Severusovýn přírazům. Ty postupně nabíraly na rychlosti, intenzitě a tvrdosti. Nebyl něžný, tentokrát ani trochu a Harry to miloval. Miloval tu hrubost s jakou si ho bral, přivádělo ho to do absolutní extáze. Jako už tolikrát předtím, oba dosáhli vrcholu ve stejnou chvíli.
Severus použil na oba čistící kouzlo a přitáhl si Harryho k sobě, ještě několik minut se líbali a pak už oba nechali spánek, převzít kontrolu...
ČTEŠ
Harry Potter challenge 2.0
FanfictionDruhá Harry Potter challenge doufám, že si to užijete stejně jako tu předchozí.