0.1

876 35 132
                                    

Emre

"Oğlum içeriğim yok, niye anlamıyorsunuz?" Furkan ve Cem'e video çekemeyeceğimi anlatana kadar sınıfımızın olduğu koridora ulaşmıştık.

"Bu bir bahane değil." İnatla karşı çıkan Furkan'a göz devirip sınıfın kapısını araladım. Cem ve Furkan sınıfa girince koridoru süzüp içeri girdim. Birkaç adımın ardından yere yapışmamla inledim.

"Can ne yapıyorsun kardeşim?"

Omuz silken Can'ın karnına hafifçe vurdum. Saçıma çekiştirirken konuştu:

"Kaç saattir neredesin kanka? İlk defa erken geleyim dedim, o zaman da sen yoksun." Gözlerim duvardaki saate kaydı.

"Can? Umarım saatin daha 07.12 olduğunun farkındasındır."

"Kanka o saat bozuk, bunu sen de biliyorsun."

Tipik devlet okulu işte.

Konuşmamız son bulduğunda şu an ki durumumuzun ufak bir değerlendirmesini yaptım. Ben yerdeyim, Can üzerimde. İkimiz de boylu boyunca uzanmışız. Lan. Can'ı üzerimden itip hışımla ayağa kalktım. Yeşil gözlerimin önüne düşen sarı saçlarımı geriye doğru itip sırama doğru adımladım. Çantamı sıraya fırlatıp hafifçe esnedim. Konuşmak için diğerlerinin yanına gidecekken masamın üzerinde duran şeyi fark ettim.

Sarı not kağıdını.

İlk başta bana ait olmadığını düşünsem bile güzel bir el yazısıyla yazılmış paragrafın arasında duran ismim ilişti gözüme. Az önce kalktığım sırama geri oturup masaya yapıştırılmış sarı not kağıdını masadan söküp elime aldım.

Bizimkilerin şakası olma ihtimaline karşı kağıdın arkasına, sırama ve etrafa bakındım. Kağıdın önündeki yazı dışında hiçbir şey yoktu. Bizimkilerde böyle yazı yazabilen de yoktu gerçi.

"-Sana, çok sevdiğin Cem Yılmaz'ı anımsatacak ve seni mutlu edecek bir hediye almak istiyorum. Bir yere oturup seninle Avengers'ın çizgi romanını okumak istiyorum. YouTube kanalın için beraber video çekmeyi istiyorum. Bunlar olmayacak biliyorum, ama en azından Emre, sana sadece bir kere sarılmayı diliyorum.
not: seni seviyorum."

Ne?

~

*Emre, biz sadece bunu okumanı istiyoruz ashxöğşprçaq EmreMuratUzunboy

NOT: SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin