0.4

408 27 209
                                    

Emre

"Hazır mıyız dostikler? Operasyona başlıyor muyuz?"

"Sanırsın Kurtlar Vadisi çekiyoruz bir taraflarına bir şey yapayım ya," diye söylendi Furkan.

"Kanka, küfür etsen beynimi daha az yorardın."

"Olmayan bir şeyi yoramazsın, Can," dedi Furkan. Dedi ve koydu, oturttu.

"Yaşın kaç senin? Dört mü? Çünkü bu lafı ancak o yaştakiler söyler. Hatta onlar daha kaliteli laf sokar yavrum."

"Yoo, 17 yaşımdayım."

"Beyin yaşını sormuştum ama neyse. Evet, Emre sendeyiz."

Göz devirdim. 3 kere anlatmıştım planı ama Can anlamamakta ısrarcıydı. "Can, var mı beyninde? Son kez tekrar ediyorum, sen de anlıyorsun. Anlamasan bile gayret ediyorsun. Tamam mı aslanım?"

Kafasını onaylarcasına aşağı yukarı salladığında gülümseyerek devam ettim. "Şimdi 12. sınıfları en sona bırakıyoruz -ki elimize dolanmasın. Sadece asacak olmamız bizi biraz zorlayabilir."

"Kanka, plan tamam ama," diyerek dudak büzdü. "Ama yazısından çıkartma ihtimalimiz sıfırlandı, yarışmanın konusu ne, onu bile bilmiyoruz. Kızı romantizminden mi bulacağız?"

"Haklı bu konuda," diyerek Can'ı destekledi Furkan. "Nasıl bulabiliriz ki?"

"Çok mantıklı konuşuyorsunuz. Ve bu benim sinirimi bozuyor!"

"Emre, bir anlık gazla girdik bu işe ama ben cidden bulacağımıza hiç ihtimal vermiyorum."

"Bilmiyorum anasını satayım ya, bilmiyorum. İyilik yapmış oluruz bulamasak da boşverin."

"Peki," dediler aynı anda. Moralim yerle bir olduğu için astığım suratımla 11. sınıfların yazdığı şiirleri aldım elime. Kâğıtları elimde hafif yaydığım zaman 4 şiir olduğunu fark ettim. Biri erkeğin, diğer üçü kızlarındı.

"Kanka galiba 'aşk' konulu bir yarışma. Şans bize mi dönüyor ne?"

Gülümsedim. Az önceki surat ifademle kesinlikle çelişiyordum. "Öyle oldu biraz, tamam şimdi kızların yazdıklarını okuyacağız," dedim ve elime kâğıtlardan birini aldım.

"Aşk," diye şiirin başlığını okuyarak giriş yaptığımda suratımı buruşturdum. "Sarı postitli kız kesinlikle," gözlerimi sağ en alta indirdim ve ismine baktım. "Sevim olamaz. İnsan biraz üretken olur ya. Çok leş bir giriş bu."

"Ver kanka," diyen Cora'ya elimdeki kağıdı uzattım. O panoya asarken elime bir başkasını aldım.

"Kokun," başlığa karşı kaşlarımı çattım. "Salla bunu da," deyip elimdekini Cora'ya uzattım.

"Allah'ım lütfen bu mantıklı bir başlık olsun," diye mırıldandım ve Can'ın uzattığı kâğıdı aldım. "Ağaçlara Asılmış Aşklar. Hım, bu o-"

"Kanka anlamadım," diyerek sözümü kesti Can. "Aşk intihar mı etmiş?"

"Böyle sözleyince bana da mantıksız geldi. Kim yazmış bunu allasen?"

Gözlerimi en aşağıya indirdim. "Gizay Derya, diye biri."

"Başlıkta ben aşığım diye bağırmıyor, kızın ismi de Emre ile uyumlu değil, geç bunu."

"Bu durumda sarı postitli kız on birlerden değil. Lütfen onuncu sınıflardan olsun. Dokuzuncu sınıf ne ya?" diyerek suratımı buruşturdum

Kimse kusura bakmasındı, dokuzlara çömez diyorduk sonuçta.

NOT: SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin