Bugün sabah erken kalktım ama benim için en zoru şebnemi uyandırmaktı ! Uyandırmak!!! Onu, o sırada ki atarını,stresini kim kaldırabilecekti ki !!!!
Tabiki ben deniycektim başka kim sabreder ki deyip uyandırma seçeneklerini denemeye başladım fakat Şebnem bu uyanır mı hiç bende en son çare elimde bir fincan kahveyi burnuna tutarak uyandırdım. Şebnem kalk hadi alışveriş merkezi ne gidicez demem ile resmen yataktan fırladı
Şebnem: Ya ama böyle uyandırma şekli mi olur canım daha acısız intihar şekilleri de bulursun Almila dedi.
Bende Şebnem kalk hazırlan o alışveriş bugün yapılacak!!! Diye bağırdım hemen kalkıp hazırlandı ve bizde alışveriş günü için start vermiş olduk...Alışveriş yaparken çeşitli şeyler vardı zar zor tercih yaptım ama Şebnem öyle mi gördüğü şeyden aynı beden ne kadar varsa hepsini aldı tam ben birsey söyliycek iken Şebnem ortada yoktu yine nereye kayboldu bu
kız diyip aramaya başladım.Bir süre sonra onu biriyle kavga ederken buldum ki elbise kavgası değildi bu maşallah çok tatlı bir çocuk ile durmuş kavga etmeye çabalayan bir Şebnem buldum karşımda şaşkınca ne oluyor burda!!! desem de Şebnem yerine adını o an öğrendiğim o çocuk anlatmaya başladı bir anda ...
Selim:Arkadaşın özür dileme problemi var galiba dedi.
Şebnem:Asıl senin problemin var galiba çarptığın kişi bir bayan bay ukala
Selim: Pardon ama sen çarptın sen özür dilemelisin! diyerek kenara çekildi ki ben biliyorum Şebnem özür dilemez
Şebnem:Pardon ama sen kimsin de özür dilemek zorunda kalan ben oluyorum??
Selim: Ben Selim... Selim İnan memnun olmak isterdim ama bir özür borcun var hala...
Sebnem:Adı bile ukala ben bundan ne özrü diliycem derken, Almila özür dile Şebnem kapansın bu konu burda hadi!!!
Deyince bir anda "özür dilerim Selim İnan" demiş oldum off Almila off!!!İkimiz de tam giderken Selim bey bir kart uzattı lazım olursa beklerim dedi... Almila elinde onun espri ile uzattığı karta bakarak gülümsedi ve tatlı çocuk kabuk et dedi. Allahım insan bu kadar mı sabır testine tabi olur yaa!!!
Sonunda eve geldik ve bende kendimi yatağa attım bugünü düşünmeden uyumaya çalıştım o uyuz la bir daha karşılaşma şansım olmayacağı için rahat olarak uykuya teslim ettim kendimi...
Umarım bir daha karşılaşma ihtimalim olmaz...