«Έρχεσαι;»
«Σε λίγες ώρες είμαι εκεί ναι.»λεει στην άλλη γραμμή.Επιτέλους.Νιωθω ότι οι μέρες που λείπει είναι πιο πολλές από αυτές που λείπει στην πραγματικότητα.
«Σου έχω φέρει και ένα δωράκι»λέει.
Δωράκι;
«Αν είναι σοκολατάκια δεν τα θέλω.Μην τα φέρεις.Εχω φάει πολλές αυτές τις μέρες»λέω.
Νόμιζα ότι η σοκολάτα θα γεμίσει το κενό που νιώθω μέσα μου.Δεν το έκανε.Το μόνο που έκανε είναι να βγάλω κάποια σπυράκια στο μετώπο.
«Δεν είναι σοκολατάκια»λέει.
Κανένα ρούχο θα είναι.Που δεν θα μαρεσει και ολας αφού πάντα ότι παίρνει δεν τα φοράω.
Χτυπάει το κουδούνι.
«Σε κλείνω Κοσμα.Τα λέμε όταν έρθεις»λέω και κλείνω το σταθερό για να παω να ανοιξω.Τον μόνο που δεν περίμενα ήταν ο Παντελής.Και όμως ήταν στην πόρτα μου.Καθοταν εκεί και με κοίταζε.
Χθες έγιναν πολλά.Χωρις λόγο και αιτία.Δεν θυμάμαι καν πως ξεκίνησε.Δεν θυμάμαι καν να έκανα κάτι για να ξεκινήσει όλο αυτό.Αλλα έγινε.Και δεν ήθελα να του πω να μην ξαναέρθει αλλά το είπα.Αλλα δεν φταιω εγώ.Αυτος το ξεκίνησε.
Τι κάνει εδώ;Μήπως ήρθε να μου ζητήσει συγνώμη;Γιατί αυτό θα έπρεπε να κανει.
Φόραγε ένα τζιν με σκίσιματα και ένα φανελάκι.Σημερα δεν ήρθε το πρωί έδω άρα θα ήταν έξω.Που ξέρεις.Μπορει να ήταν με την Στέφανια.
«Ενοχλώ;»ρωτάει.
Ποτέ δεν ενοχλείς ήθελα να πω.
«Όχι.Οχι.Θες να έρθεις μέσα...;»ρωτάω.
Βάζει το χέρι στο πίσω μέρος του κεφαλιού και τραβάει νευρικά τα μαλλιά του.Μου γυρνάει την πλάτη και νόμιζα θα φύγει αλλά γυρνάει πάλι προς τα εμένα.Εκανε ένα βήμα μπροστά και ένα πίσω.Σαν να μην ήθελε να είναι έδω.
«Όχι.Θα φύγω.»λέει.
Δεν καταλαβαίνω.Τι κάνει εδώ τότε;Γιατι ήρθε;
«Βασικά ήθελε να σε ρωτήσω κάτι....»ψιθιριζει και με πλησιάζει περισσότερο.
Ξεφυσάει και βλέπω ότι δυσκολεύεται να το πει.Για χθες θέλει να πει;
«Παντελή κοιτά...»παω να μιλήσω και να πω και εγώ για χθες αλλά βάζει το δάχτυλο του σαν να με σταματάει.
«Τον αγαπάς;»με ρωτάει.
Τα αυτιά μου βουίζουν και νιώθω ότι δεν άκουσα καλά.Οτι μου είπε κάτι άλλο και το μυαλό μου το μετέφρασε έτσι.Επειδη αυτή η ερώτηση δεν βγάζει νόημα.Ειδικα να βγαίνει από τον Παντελή.
YOU ARE READING
Όταν έχω εσενα (#1 Σαντα Ροζα Τζούνιορ)
Romance17o βιβλίο. 1ο της σειράς Σαντα Ροζα Τζούνιορ. Παντελής. Ο γιος του Παρη και της Λαουρας(Σαντα Ροζα#2). Είχε μια ήρεμη ζωή.Κοιταζε την οικογένεια του,την δουλειά του.Μεχρι που γνώρισε την Ιφιγενεια,και από τότε δεν μπορεί να την βγάλει από το μυαλο...