31.Παντελης

1.2K 162 30
                                    

Μάζευα τα εργαλεία όταν μπαίνει ο Στέφανος.

«Τι;Αυτό ήταν;»ρωτάει.
«Αυτό.Πανευκολο.Θα μπορούσες να το κανείς και εσυ»λέω.
«Δεν είναι αυτά για μένα.»λέει.
«Σωστά.Εχεις και μια ηλικία»λέω και αρχίσει να με σκουνταει μέχρι που πέφτω κάτω.

Γελάω.
«Πάει ο σεβασμός στην σημερινή νεολαία»λέει αλλά ξέρει ότι τον πειράζω.

«Έλα να φάμε.Ειναι στρωμένο το τραπέζι.Σε περιμένουμε»λέει ο Στέφανος.
«Θα φύγω.Θα φάω σπιτι»λέω.
«Μην ακούω ανοησίες.Ελα να φάμε.Ο Κώστας είναι έξω και θα αργήσει.Κοπελα μου μυρίζει.»
«Λογικό.Βραζει το αίμα του»
«Μην παραβρασει όμως.Μην έρθει και μου πει «μπαμπά αυτήν την γκάστρωσα».Μα το θεό θα βρω έναν γκρεμό και θα πέσω.Να το ξέρεις!»λέει και σηκώνομαι.

Τι σκέφτεται ο άνθρωπος;

«Πως σου ήρθε τώρα αυτό;»λέω.
«Μιλάνε στο μαγαζί για αυτόν πολλά κορίτσια.Διαφορετικα κοριτσια»λέει και έχω σκάσει στα γέλια με αυτά που λέει.

«Έχει πέραση ο άτιμος»λέω και τον ακολουθώ μέσα.

Δεν άκουσα την πόρτα να φεύγει κάποιος.Αραγε έφυγε η Ιφιγενεια;Ή είναι ακόμα εδώ;

«Ποσά σου χρωστάω να μου πεις»λέει.
«Μην λες βλακείες τώρα»λεω.
«Σοβαρολογώ»
«Και εγώ!»επιμένω.

Λεφτά από φίλους που είναι σαν οικογένεια δεν παίρνω.

Φτάνουμε στην τραπεζαρία τώρα και το πρώτο πράγμα που βλέπω ήταν η Ιφιγενεια.Ναι ήταν και το τραπέζι γεμάτο με πολύ ωραία πράγματα αλλά εγώ ακόμα την Ιφιγενεια βλέπω.

Καθόταν δίπλα στην Άννα.

«Θα κάτσεις κάποια στιγμή σήμερα;»ρωτάει ο Στεφανος.
«Καλύτερα να φύγω.Θα φάω σπιτι.Αληθεια»λέω αλλά τα χέρια του Στέφανου πάνε στους ώμους μου και με σπρώχνει κάτω να κάτσω.Και έχει πολύ δύναμη.Παρολο την ηλικία του.

Το καράτε βλέπετε.

«Μάλλον δεν παίρνετε όχι για απάντηση»λέω.
«Φυσικά και δεν παίρνουμε .»λέει η Άννα.
«Καλά.Παω να πλεινω τα χέρια μου τότε και έρχομαι»λέω και παω στο μπάνιο και όταν τα πλένω παω πάλι στο τραπέζι.

Κάθομαι δίπλα στον Στέφανο και απέναντι στην Άννα.Αυτη είναι μια καλή απόσταση.

«Άντε Καλή μας όρεξη.»λέει ο Στέφανος.

Είχε μακαρονάδες και σαλάτες και ψωμί και από όλα τα καλούδια.Μελλον παρήγγειλε.Δεν είναι μυστικό ότι η Άννα στην κουζίνα έιναι μόνο για διακοσμητικούς λόγους.
Όπως λέει πάντα ο Σταφανος δηλαδή.

Όταν έχω εσενα (#1 Σαντα Ροζα Τζούνιορ)Where stories live. Discover now