«Δεν θα αργήσω»της λέω όταν είμαι έξω από το σπιτι του.
«Το έχω ξαναακουσει αυτό»
«Αλήθεια Ιφιγενεια.Δεν θα αργήσω.Ετοιμασου και θα βγούμε σήμερα οκ;»λέω για να της φτιάξω την διάθεση.
«Και που θα πάμε;»
«Έκπληξη.»λέω.
«Καλά τότε.Παω να ετοιμάστω..»λέει κάπως πιο χαρούμενα.
«Τα λέμε σε λίγο»λέω και της το κλείνω για να χτυπήσω το κουδούνι.Ανοίγει αμέσως.
«Καλώς τον.Ελα.»λέει και μπαίνω.Με πήρε τηλεφωνο για να περάσω από το σπιτι του να δω κάτι που χάλασε.Και ήρθα.
«Γεια σου Κοσμα»λέω.
«Ελπίζω να μην έχεις κανονίσει κάτι και το χάλασα»ρωτάει.
«Ναι αλλά δεν πειράζει.Δεν θα μου πάρει πολύ ώρα.Πες μου.Που είναι το πρόβλημα;»
«Μάλλον χάλασα τον παγκο της κουζίνας...»λέει και γουρλώνει τα μάτια του.Γελάω με το ύφος του.
«Θα το φτιάξουμε μην ανχωνεσαι»λέω.
«Έβαλα κάτι ζεστό πάνω και ξέρεις...»
«Κατάλαβα.Ελα να το δω»λέω και πάμε στην κουζίνα.Σε αυτήν την κουζίνα που έχω κάνει τόσες συζητήσεις με την Ιφιγενεια.
Την στεναχώρησα προχθές.Εκανα και βλακεία.Επρεπε να την πάρω και να μην με περιμενε τόση ώρα.Απλα δεν περίμενα να με πάρει τηλεφωνο και ξαφνιάστηκα αφού δεν είχε ξαναγίνει.
«Να βάλω κάτι να πιούμε όσο θα το κοιτάς;»
«Όχι όχι.Ευχαριστω.Εχω άδειο στομάχι άλλωστε.Εχω και μια δουλειά μετά»
«Και όταν λες δουλειά φαντάζομαι ποια εννοείς...»λέει.Να το πάλι αυτό που με κάνει με μια πρόταση να νιώθω άσχημα.Να νιώθω τύψεις.
Όταν μιλάω στην Ιφιγενεια για τον Κοσμα χαλάει η ψυχολογία της.Και όταν μιλάω στον Κοσμα για εκείνη το ίδιο.Πως γίνετε να το κάνω αυτό όμως;Να μην μιλάω για αυτούς;
Πάντα έτσι αμήχανα θα είναι;
***
«Που πάμε;Αργούμε;»ρωτάει.
«Μόλις βγούμε από την Σαντα Ροζα φτάσαμε.»λέω.
«Και που πάμε τόσο μακριά;»
«Μην είσαι ανυπόμονη...»λέω και εκείνη γελάει όσο κοιτάει από το παράθυρο έξω.Πήγε αργά το βράδυ.Θα έχουν κλείσει τώρα.Αρα τουλάχιστον ας δει το μέρος από έξω.
«Ήσουν στον Κοσμα έτσι;»με ρωτάει ξεκαρφωτα.
Αν πω ναι θα νευριάσει.Αν πω όχι θα είναι ψέμα.
«Ας μην χαλάμε το βράδυ μας οκ;Σε παρακαλώ»λέω.
«Κατάλαβα.Μαζι του ήσουν»λέει.
ESTÁS LEYENDO
Όταν έχω εσενα (#1 Σαντα Ροζα Τζούνιορ)
Romance17o βιβλίο. 1ο της σειράς Σαντα Ροζα Τζούνιορ. Παντελής. Ο γιος του Παρη και της Λαουρας(Σαντα Ροζα#2). Είχε μια ήρεμη ζωή.Κοιταζε την οικογένεια του,την δουλειά του.Μεχρι που γνώρισε την Ιφιγενεια,και από τότε δεν μπορεί να την βγάλει από το μυαλο...