Ahojky, má zlatíčka~ ಡ ͜ ʖ ಡ
Oh ano, vydala jsem další povídku na svůj oblíbený pár. Akorát si teď vymění role. Říkala jsem si, že by to mohlo být zajímavé.
Tohle bude povídečka plná Yaoíčka. Máte se tedy úchyláci na co těšit. ಡ ͜ ʖ ಡ I když věková kategorie minimálně těch 17 let.
Neberte to nijak vážně. Prostě jsem tohle psala, abych zabila volný čas a pak si řekla, že bych to mohla vydat. Psala jsem for fun a ne, nemrzí mě že vám ničím mozkové buňky. Už totiž není co zničit. 🌚ಠ◡ಠ (poněvadž ten, co se tu drží déle než rok a ještě se nezbláznil z toho, co sem házejí jiní uživatelé, už stejnak musí mít z mozku kaši... 🙏) Zkrátka se připravte, že je to jen amatérská ff, kde si všechno měním dle sebe! Muhehehehe!
Takže... pokud vás mé sarkasmem protkané kecy neodradily... Udělejte si čas, sedněte si na prdel, vemte si k tomu sušenky a čtěte. Kapitolky budou dlouhé a KONEČNĚ BEZ MÝCH KECŮ. Každá část by měla vyjít jednou za dva týdny, uvidím i jak se mi bude chtít to vydávat. ¯\_(ツ)_/¯ Klidně mi pod každou kapitolu něco napište, cokoliv, budu moc ráda. 😏
Takže dost keců...
A hezké počteníčko~ 💕
°•°•°
Černý, dešťový mrak míjel ostrovní město New York, ukazoval svou krásu, velikost, jakoby oznamoval, že pozemšťani jsou titěrnými bytostmi, nad kterými on panuje. Vzduch s bouřkovým mrakem spolupracoval a zvyšoval dušnost, což bylo nepříjemné pro některé obyvatele. Jen málokdy se ukázal bouřkový mrak na konci zimních dní, proto děti nadšeně ukazovaly na tento atmosférický důkaz s nadějí, že v noci započne blesková show plná světel. Stále ledový únor nutil všechny možné vrstvy lidí se tepleji oblékat, až na pár výjimek.
Prostitutky a prostituti, vždy museli lákat své zákazníky, za cenu zápalu plic. V této době bylo zoufale málo peněz a i na zatraceného uklizeče, pomalu chtěli maturitu. Nebyl to život, který by si vybrali dobrovolně. Silně na pochybách byl opak. Kdo by se nechal za mrský dolar ponižovat v posteli od padesátiletého úchyla? Vyskytovali se tací.
Gaara mezi ně nepatřil. Nesnášel svůj život, o tom žádná. Nikdy nechtěl sloužit jako nádoba pro něčí potěšení. Pracoval sám pro sebe, proto si mohl všechny peníze od zákazníků nechat. Nechtěl do postele s kdekým, z toho důvodu, když už má jeho tělo sloužit ke zvrhlým účelům, které ho straší v nočních můrách, tak ať ti zmrdi pořádně zaplatí. Nejlepší byly ženský. Ty platily opravdu hodně. Líbila se jim jemná, mladistvá tvářička, někdy si ho nechávaly u sebe přes noc. Nemusel se tudíž starat o nic jiného a klidně spát v čisté posteli, zatímco volaly kamarádkám, že mají doma hezkýho, mladýho chlapa, kterej něco vydrží a překvapivě se vyzná v ženským těle.
Jenomže pak tu byly situace, kdy ho chtěl do postele muž. Zpočátku je odmítal, ale nevydrželo to dlouho. Vidina vysoké sumy, která by pomohla splatit jeho tisícové dluhy, byla příliš lákavá. Tohle jeho hrdost neunesla - spát s mužem a ještě ke všemu být dole. Čím dál tím častěji si o něj říkali muži. A na submisivní pozici si musel sakra rychle zvyknout.
Špičkou boty kopl do kamínku, opřený o roh stěny čekal, zda-li si ho někdo všimne, či ne. Potřeboval nutně odchytit nějakýho zazobanýho úchyla. Doma už tři dny nejede elektřina, sotva má něco k jídlu a už má poslední krabičku cigaret na nervy. Tohle nezvládne. Už teď má nervy v kýblu z nedostatku peněz. Poslední rok to stojí vážně za hovno. Sto dolarů za měsíc o večerních hodinách ve starém, sotva stojícím baru je opravdu málo.
ČTEŠ
It's only job, okay? [NaruGaa] ✔
FanfictionNarutoxGaara [AU] Gaara ve svých dvaadvaceti letech nenávidí svůj život. Jako dítě měl vše na co si vzpomněl. Potom přišla jedna tragédie za druhou. Přišel o celou rodinu, slušný domov a původní život. On je živoucí důkaz, že se všechno dobré a krás...