Pomalu na něj šly mrákoty z toho jak hrubě zacházel s jeho tělem. Aspoň se mu nemusel dívat do tváře. Postel se otřásala, pro něj nechutné vzdechy staršího muže se linuly místností a on silně drtil pěsti k sobě. Tenhle chlap mu za dnešek dal přes sto dolarů. Musel si to nějak odbít. Bořil hlavu do polštáře, snažil se být zticha. Jemu stačilo, když mu mohl jen vyšukat zadek. Dělalo se mu zle z tohodle chlapa. Stejně jako z těch ostatních. Je nemožné uvěřit tomu co člověk je schopný udělat jen, aby měl střechu nad hlavou, teplo domova a pořádné jídlo.
"Kurva, máš tak úzkou prdel," zavylo slastí to prase za ním.
Rudovlásek si jen přál, aby to skončilo. Rozhodně už se sem nevrátí. Už se od něj nechce nechat osahávat. Vždycky jeho nabídky odmítal. Nyní neměl na vybranou. Peníze od Naruta letěly rychle. Dluhy za nájemné z posledních čtyř měsíců sežralo hodně, včetně toho, že další část letěla na jeho dluhy. Musel myslet i na jídlo. Šetřil, kde se dalo. Stejně ten obnos za chvíli zmizel. Proto přijal nabídku od něj. Nechal se od něj svázat a spráskat bičem pro jeho potěšení. Za to dostal nemalý příplatek, ale to bylo naposledy co se ho dotkl.
Jediné, za co byl rád, že použil gumu. Nemusel se tu zdržovat déle, než bylo nutné. Už ho ve své přítomnosti nechtěl cítit. Jen co se udělal a konečně vyčerpaně lehl vedle něj, Gaara se z posledních sil zvedl, natáhl pro oblečení, do kterého se snažil okamžitě nasoukat. Šlo to těžce. Nebral na něj ohledy a šukal ho, ač viděl, že ho to bolí. Nedal ve své tváři najevo bolest, jenže oči ho prozradily. Trpěl. Bolelo to a pálilo jako čert. Ani si nepočkal, než si zvykne a hned si ho tvrdě bral. Kretén jeden.
"To už mi utíkáš?" ozval se za ním oplzlý hlas. Samozřejmě se viditelně otřásl. Nikoliv vzrušením, ale znechucením. Mladík beze slova přešel k bundě, kterou na sebe hodil a hned letěla okolo krku i šála. "Hej! Slyšíš?!" Rozhněvaný zákazník vstal celý nahý. Ráznými kroky přešel k mladšímu a chytil ho za bradu. "Tohle jsem si užil. Přijď ještě zítra a dám ti dvojnásobek toho, co dnes. Použil bych i další hračky," mlsně si olízl rty. Miloval mladá, kroutící se pevná těla. Perverzní hnusák.
Sabaku se zamračil, vzdorně ho probodl pohledem a odstrčil jeho ruku. "Na to ti seru. Tohle bylo naposledy. Sežeň si jinou ovci, co tupě splní tvoje zasraný choutky," zavrčel vzdorně.
"Ale, ale, kocourek zlobí," uchechtl se celkem úlisně. Zas si dovolil pohladit tu vzpurnou tvářičku, z níž vycházela slova ostrého rázu. Hned byla jeho ruka odstrčena a mladý muž odstoupil o další kroky dál.
"Nejsem žádná hračka," procedil skrze zuby. Poslední dobou byl čím dál náladovější. Pomalu nevydržel na někoho jiného sáhnout, dělalo se mu z nich zle. Nebylo to tak jako s Narutem. Ten aspoň dbal i na něj, ne jen na sebe. Nezraňoval ho schválně. Nebyl hovado, jen pako.
"Omyl. Ty jsi hračka... Máš sloužit jako pobavení pro ostatní, kteří si tě koupí. Od toho seš děvka, ne?" Slova, která vyslovoval se rudovláskovi zarývala do mozku jako ostří. Kvůli tomu se mu klepaly ruce, rozšířily oči. Jak mohl tak hluboko klesnout? Ten chlap před ním měl pravdu a dával mu ji pěkně sežrat. Neměl co říct na obranu. Nemohl ani z tohoto bludného kruhu ven. Kdyby jen... se všechno tak blbě nepodělalo. "Nikam to už nedotáhneš. Jsi jen další ztracený případ. Celkem lituju tvoje rodiče, že mají doma takovej odpad. Hm, nebo jim to nevadí? Jsou to stejní ubožáci jako ty?" A dost. To byla poslední kapka. Gaara se nehlídal. Prostě se rozmáchl a vrazil mu pěstí do břicha. Takovou agresi starší muž rozhodně nečekal. Padl na zem a ucítil obrovskou bolest.
"A ty si jen nechutný prase. Je mi z tebe zle. Jako ze všech ostatních," zaprskal nerudně, vytáhl bankovky, které mu předtím dal. Přímo před ním je roztrhl na polovinu. Dobře, to kilo si v kapse nechal. Pro případ nouze.
ČTEŠ
It's only job, okay? [NaruGaa] ✔
FanfictionNarutoxGaara [AU] Gaara ve svých dvaadvaceti letech nenávidí svůj život. Jako dítě měl vše na co si vzpomněl. Potom přišla jedna tragédie za druhou. Přišel o celou rodinu, slušný domov a původní život. On je živoucí důkaz, že se všechno dobré a krás...